Sports Lady®

Sports Lady®

5.8.2013

Salilla







Ei paljon tarvinnut salilla seisoskella tänään ja reippaasti sain treenin tehtyä. Tein perusliikkeitä liikepareittain. Palautukset aina parien välissä. Penkissä mua auttoi joka sarjassa ystävällinen herra, joka samalla sai taiottua musta viimeisetkin toistot jollain ihmeen konstilla. Ja se jälkeen olikin ripsivärit poskilla.. Huh miten hyvä treeni. Ois pitänyt ottaa kuva heti sen jälkeen mutten kehdannut alkaa siinä räpsiä ;) Nää kuvat otin sitten salissa kun venyttelin. Niin ois ihana kun joku muakin ruoskisi! Mä haluisin myös ottaa PT'n ja sitä oon myös pitkään tässä haaveillut! Mahtavaakun joku saa susta tsempattua ulos sellaisen energian ja monta toistoa kun yksinään treenatessa usko loppuu! Kyllä mä tiedän että pitää hengittää (oikein)ja mitä tehdä mutta ei niitä siinä ähkiessä aina muista! Kädet tärisi niin paljon treenin jälkeen että tuskin sai kuvaa otettua! Ai että mä olin happy! Se sama tuska siinä penkissä ois pitänyt olla myös kyykyssä ja kaikessa muussa! Tästä viisastuneena ja sisuuntuneena ens kerralla hyydytän itse itseni jos vain pystyn! En sano että lintsasin liikkeissävaan että ne ois pitänyt loppua samaan "kuolemaan" kun toi penkkikin!


Maastaveto, penkki, kyykky ja leuanveto oli tänään ohjelmassa ja siihen päälle vatsaa. Loppuun vielä 20 min aerobista ylämäkikävelynä ja nopeat venyttelyt. Eipä hyvää treeniin sen enempää tarvitse :) Alkuun lämppäsin 5 minuuttia cross trainerilla.

Aika 1 h
Keskisyke 146
Huippusyke 184
Kulutus 393 kcal

Nyt kauppaan täyttämään taas jääkaappia niin pääsee jälleen syömään :) Viikko menty ihan ohjeen mukaan ja vihanneksia muuten menee!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti