Sports Lady®

Sports Lady®

22.8.2013

Thursday

Aamulla mä heräsin ja aloin siivota kaappeja aamulenkin sijaan. Pakko käyttää kaikki liikenevä aika muuttamiseen. Vein UFFin laatikkoon monta kassillista vaatetta. Kun olin kippaamassa viimeistä kassia luukkuun, tuli vanhempi nainen kysymään mitä multa löytyi. Annoin hänelle koko kassillisen talvitakkeja. Ja kassinkin vielä. Miten hän ilahtui ja miten hyvä mieli mulle tuli :) Hopelle aion viedä ylimääräiset peitot ja muut kodin tavarat.


Sitten asioille kaupungille ja ärrältä ostin uuden Me Naiset Sportin. Siellä on juttu mun alanvaihdosta.





Katjan kanssa on tunnettu ihan lapsesta asti ja heppailtu yhdessä

Mutta siis oikeasti.. Miten onnellinen olen, että uskalsin tähän alanvaihtoon ryhtyä. Parhaita asioita elämässäni. Katjan lisäksi kiitos kuuluu myös Katrille ja Eevalle, jotka olette mua alusta asti koko tämän matkan ajan tsempanneet ja mentoroineet <3 Ja kaikille teille ihanille ja rakkaille ihmisille jotka olette minua matkani varrella auttaneet! Lista on pitkä ja olen oikeasti super kiitollinen kaikesta! Ilman teitä ei Sports Ladyakaan olisi! Hugs!

Lupasin lähiaikoina kirjoittaa enemmän tästä alanvaihdosta ja kuinka olen sen toteuttanut! 

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommenttia:

  1. Täytyy hakea tuo lehti ja lukea tarinasi. Haaveilen samanmoisesta alanvaihdosta ja opiskelusta PT:ksi. Olen miettinyt kuinka teit sen? Olitko jo valmiiksi kouluttautunut PT:n tehtäviin vai missä järjestyksessä asiat teit? Olen itse kahlannut FAF:in sivuja haaveillut opiskelusta siellä.

    Hatunnosto sinulle kun uskalsit unelmasi toteuttaa! Minulla se on vielä haaveiluasteella.

    Kiitos mukavasta blogista! Seuraan sitä säännöllisesti.

    -Mia

    VastaaPoista
  2. Moi Mia!

    Opiskelin ensin työn ohella ja itse asiassa olen tehnyt rinnalla koko ajan toista työtä! Nyt vasta vuoden alusta ryhdyin yksityisyrittäjäksi! Pitää ehkä kirjoitella vähän kattavampi juttu tänne blogiin pian!

    Tsemppiä! Unelmat voi toteuttaa kun niihin vain uskoo! Vaikka ilman kannustusta! Helppoa ei oo aina ollut mutta kun ei luovuta ja jaksaa uskoa niin asiat järjestyy <3 Ei tähän muuta tarvita kuin uskoa ja tahtoa ja vähän ehkä hullun rohkeutta!

    VastaaPoista
  3. Moi Hanna! Olen käynyt kaivarin kahvakuulatunneillasi ja sitä kautta löytänyt tieni tänne blogiisi. MeNaiset Sportin lehden jutun luettuani täytyy sanoa, että esimerkkisi luo todella rohkeutta muille samaa hyppyä tuntemattomaan suunnitteleville!

    Itse päätin heittäytyä, ilmoittauduin tällä viikolla tammikuussa 2014 alkavalle pt-kurssille ja töissä yliopistolla ilmoitin esimiehelleni, että en tule tekemään väitöskirjaa liikuntainterventiotutkimuksesta vaan pistän tietoni käytäntöön. :) Onko sinulla vinkkejä miten voisin parhaiten valmistautua pt-opintoihin ja jo syksyn mittaan pedata mahdollisimman pitkälle tätä tulevaa uranvaihdosta? Taustaltani olen sosiaalipsykologi/liikuntatutkija/kuntoliikkuja, joten liikuntalajituntemuksessani on varmasti ainakin parannettavaa.

    Yt. Sini H.

    VastaaPoista
  4. Hei ja hatunnosto minultakin alanvaihdoksesta!Itse 20 v. toimistotöitä tehneenä ja hartia-niskavaivoista jatkuvasti kärsivänä haaveilen,että uskaltaisin vaihtaa alaa viel näin yli nelikymppisenä.Olen koko aikuisikäni ollut kuntoliikkuja, mutta kun sais liikkua vielä joskus "ammatikseen" - se olis hienoa! Kiitos inspiroivasta blogistasi! Virpi

    VastaaPoista