Sports Lady®

Sports Lady®

22.10.2014

KumPuoti on taas avattu - luomu ja lähiruokaa Kumpulasta


Kävin tänään onnittelemassa Erjaa ja pistäytymässä vasta avatussa KumPuodissa mun Method Putkisto tunnin jälkeenKaupan vanha liiketila meni asuntosijoittajille ja kyläkauppa joutui siirtymään poisOnneksi uusi tila löytyi ihan kivenheiton päästä samalta kadulta! Kumpudissa on ihania luomu- ja lähiruokaherkkujaja oikean Kyläkaupan tunnelmaaKauppa on täynnä mun lempparituotteitaja paljon oli kaikkea uutta ihanaa mitä pitää päästä testailemaan.

Kumpulassa on ollut kyläkauppa niin kauan kuin muistanItse asiassa Intiankatu 34'ssä kyläkauppa on ollut vuodelta 1932 astiJossain vaiheessa se oli "Tanu" ja sitten siitä tuli muistaakseni KumPuotiKumpulassa on ollut aikoinaan useita kyläkauppoja ja Limingantiellä (missä olen itsekin asunut) on kauppoja ollut monia.

Minä liputan lähikauppojen puolesta! Tällaisten pienten ja viihtyisienmistä saa hyvää tavaraa ja henkilökohtaista palveluaNyt mulle tuli taas ikävä KumpulaanSinne mä vielä muutan jonain päivänä takaisin! Vieroitusoireita onneksi lievittää seettä Kumpulassa tulee kuitenkin vietettyä paljon aikaa muutenOmia kuula- ja Method Putkisto tunteja pidän Kylätilassakesällä Intianpuistossa! Kesäisin myös käydään (asutaan melkein) Kumpulan uimalassa ja pizzalla käydään aina Pizzeria ParmesanissaSe on lapsen mukaan ainoa paikka maailmassamistä saa kunnon pizzaajoten muut paikat eivät ole tulleet kysymykseenkään seitsemään vuoteenNiinja Kylätila on täynnä upeita tapahtumia ja kerhoja jatkuvasti! Monta hyvää syytä siis tulla Kumpulaan jos paikka on sinulle entuudestaan vieras! 



hummusleipää avajaisherkkuna tarjolla kävijöille








Onnea Erja ja KumPuoti 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti