Sports Lady®

Sports Lady®

25.10.2014

Method Putkisto näyttöön valmistautumista




Hei te ihanat siellä <3

Method Putkisto ja MP Pilates näyttökokeet alkavat lähestyäMethod Putkistoa on nyt hyvin harjoiteltuja turvallisin mielin menen Kisakallioon sen osalta maanantaina "hiillostettavaksi". Kiitos kaikille mun ihanille harjoitustuntioppilaille! Olen oppinut teidän kanssa niin paljon! 

MP Pilatekseen taas en ole panostanut tässä vaiheessa niin paljon kuin Method Putkistoonmutta nyt lauantaina oli tarkoitus hieman hikaroida täällä kotona vielä ja sparrata itseäni tulevaan. Mutta niin kuin tiedätte miten siinä käy kun jotain PITÄISI tehdä? Keksii jotain muuta tekemistäKävin torilla ja Hakaniemen hallissa kahvilla ja olen nyt lykännyt tänne iltaan asti tätä loppuviilausta. Kas kunnen siivonnut kotia ja järjestänyt kaappeja! 

Huomenna on siis koitos Pilateksen puolelta ja maanantaina Methodin puolelta! Mua ei nyt sillä tavalla jännitä (paitsi huominen jännittää kyllä mutta maanantai ei)sillä oon tottunut ohjaamaanmutta varmasti ihmiselle joka ei koskaan ole ohjannut se olisi aika hurjaa. Mutta mikä ei tapa se vahvistaaPiti harjoitella ryhmien kanssa Pilatestakinmutta en ole ehtinytTöitä ja kipeilyä ja kaikenlaistaMutta ei sellaista meiltä oletetakaan. Kait se on ihan hyvä vähän jännittää ja jos ei yhtään jännitä ei ole parhaimmillaanPientä hiostusta pitää olla ainaniin yltää parempaan lopputulokseen! 

Näytöt pidetään Kisakallion RantamakasiinillaSe on kaunis paikka ja iso saliSaamme ohjattavaksi ryhmäksi jonkinlaisen urheilijaporukanjoka Kisakalliossa sattuu silloin olemaanEmme etukäteen tiedätuleeko meille salin täydeltä koripalloilijoita tai futareita vai notkeita voimistelijatyttöjä vai kenties kuuroja urheilijoita. Jokainen ohjaa vuorollaan osan tunnista ja seuraava jatkaa aina siihen mihin edellinen päättääAika menee muuten niin nopeastiJuuri oltiin itse seuraamassa näyttöjäkun edellinen vuosikurssi oli siellä samassa tilanteessa missä me ollaan nyt viikonloppuna! Kynä sauhuten observoin heitä ja nyt siellä sauhuttaa kynää sitten seuraavan vuosikurssin opiskelijat ja arvoisa tuomaristo.

Mulla oli tällä viikolla Skype ohjaajieni Elinan ja Annen kanssaja sain tosi hyvin apua ja vastauksia tunnin rakentamiseen ja nyt on viilattu kumpaakin tuntiaOli tää kyllä isompi pala purtavaksi kuin ikinä osasin kuvitellaMutta olen myös oppinut enemmmän kuin osasin koskaan kuvitella. Hulluhan mä oonJos en tee kahta työtä samaan aikaan tai muuten vain tapa itseäni tällä yhdellä työlläniin sitten pitää ottaa vielä tällainen lasti kannettavaksiEi voi kukaan ainakaan laiskaksi väittää. Halu oppia ja kehittyä on vain niin kova! Loppusuoralla mennään ja kyllä mä sanonettä joululomaa odotellessa! 

Kivaa viikonloppua kaikille ja kuullaan taas pian! 

Much love
Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti