Sports Lady®

Sports Lady®

5.11.2013

Kipeilystä

Huomenta kaikille! Eilen mulla oli ajatuksena kirjoittaa vielä illalla sairastumisesta ja syysflunssista. Mutta sitten olin vasta ysiltä kotona ja relasin vain. Aamulla lähdin kympiksi töihin ja illalla lopetin puoli yhdeksältä vasta. No siinä välissä mä kyllä kävin tekemässä oman treenin. Kuulatunteja ei eilen ollutkaan. Päivät ovat täyttyneet tosi hyvin.

Tuntuu, että niin moni on ollut kipeänä. Mä olen säästynyt kaikilta taudeilta jo varmaan viimeisen vuoden aikana. Kertaakaan ei ole tarvinnut tuntejakaan perua, kun olisin ollut kuumeessa. Mutta mulla onkin käytössä ihan parhaita valmisteita tukemaan vastustuskykyä. Kiitos siitä Solgar Nordicin. Niistä löydät enemmän tunnisteista "vastustuskyky".

Sen lisäksi pyrin syömään mahdollisimman puhdasta ruokaa. Nykyään myös vältän maitotuotteita ja gluteenia. Paino sanalla vältän. Kaikenlainen fanaattisuus on tässäkin asiassa mun mielestä huono asia. Varmasti syön leipää joskus hyvässä ravintolassa. Leivän ja pastan ystävänä mun on ollut vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että gluteeni kuitenkin aiheuttaa valtavan määrän elintasosairauksista. Mutta nykyään erilaisiin tutkimuksiin tästä törmää yhä enemmän. Myös nuorilla ihmisillä tavataan nykyään jopa dementiaa tai Alzheimerin tautia.


Sitten on se liikunta. Kuulatunti päivässä pitää lääkärin loitolla ;) Ainakin säännöllinen liikunta. Eilen mun asiakas kysyi mitkä mun tavoitteet ovat, kun käyn salilla 5 kertaa viikossa ja vedän kuulatunnit päälle. Tavoitteena on pysyä terveenä, voida hyvin, elää pitkään ja olla onnellinen. Liikunta tekee mut onnelliseksi :) Mutta liikkuessa näin paljon, on myös syötävä hyvin ja kunnolla. Kaukana ovat ne ajat jolloin olin koko ajan dieetillä. Myös se alentaa vastustuskykyä.


Loistavaa päivää teille kaikille! Syökää terveellisesti ja liikkukaa vaikka onkin taas tällainen sadeilma!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti