Sports Lady®

Sports Lady®

16.8.2014

Trust the process


Trust the process: 
Eat clean, 
trust yourself, 
make good choices, 
be patient with yourself, 
work hard.

And remember that you are beautiful and stronger than you think. Push yourself and have faith.

Ai miten on ollut hyvä viikko! Tämän viikon viisi treeniä ovat tuntuneet aivan mahtavan raskailta. Oman kehon painolla olen tehnyt eri lihasryhmiä niin tabatan, intervallien, supersarjojen kuin tikapuidenkin avulla. Viikon saldona viisi aamukävelyä ja viisi 12-30min kotitreeniä. 

Seitsemän viikon aikana on ollut mahtava seurata miten oma keho muuttuu. Dieettiä on takana kuusitoista viikkoa ja viime viikot olen ottanut rennommin syömisten kanssa (viikonloppuisin) ja nyt painon tai mittojen sijaan olen keskittynyt tarkkailemaan kehon muotoa. Paino on tullut alas ehkä noin 250g / vko tahtia! Tällä viikolla olen saanut muutaman kommentin siitä, miten kroppa on kuukaudessa muuttunut. Paino ei ole laskenut oikeastaan yhtään, mutta muutosta tapahtuu koko ajan. Sekä tämän vuoksi, että kotitreenien näppäryyden vuoksi olen täysin koukussa tähän harjoittelumuotoon. Tuloksia tulee ja aikaa harjoitteluun menee vähemmän kuin koskaan. Ei siirtymisiä salille, kuntosali on siirtynyt kokonaan meidän olohuoneeseen. Yleinen harhaluulo on että salilla pitää tehdä vähintään tunti ennen kuin homma on tehokastaPäin vastoinHyvällä intensiteetillä ja keskittyen saat enemmän irti 20 min treenistä! Less is more!



12 minuutin treeni perjantaina
Kesäloman jälkeen levänneenä oikeasti mietinettä olisi kiva olla toimistossa töissä. "Lepäillä" (joo tiedän 12 vuoden toimistotyön jälkeenettä se ei mitään lepäilyä kyllä ole) siellä ja tehdä kaikessa rauhassa juttuja kivat vaatteet päälläVoisi tehdä vain omat treenit ja kropan ei tarvitsisi rasittua kaikesta viuhtomisestaEn edes tajua miten saatoin jotenkin edes ajatella tekeväni niin? Tää viikko on taas ollut niin mahtava kaikkien treenattavien kanssaPainonpudotusta tulee asiakkailla koko ajan ja ihmiset ovat innoissaan treeneistäJuuri tämä on se työn suolaMikään ei tee mua iloisemmaksi kuin seettä voin auttaa ja asiakas on iloinen saavuttamastaan hyvinvoinnistaEstetiikkaakin tärkeämpi loppupeleissä on terveysElät juuri siinä kehossa koko lopun elämäsi ja sen pituus riippuu täysin siitä kuinka kehoasi kohtelet

Tässä työssä on niin paljon hyvää vaikka rankkaa välillä onkinJa miten suuri merkitys sillä onettä joku sanoo sinulle ääneen sen mitä välillä tarvitsee kuulla myös toisten suustaEttä on tärkeää ja hienoa saada toteuttaa omaa unelmaansatai että miten minusta näkee miten nautin muiden onnesta ja ilosta kun saavutetaan tuloksiaTai miten mielellään haluaa olla siinä mukana näkemässäkun sitten avaan sen oman StudionTai että miten paljon olen saanut aikaan näiden puolentoista vuoden aikana yrittäjänäJoskus tämä on vain hyvä saada kuulla jonkun toisen suustaJa mä olen niin onnekas kun mulla on mahtavia ja rakkaita ihmisiä ympärillä mua tukemassaSiitä olen järjettömän kiitollinenKiitos teille ihanille siitä! Olette kultaakin kalliimpia! Pientähän tää mun toiminta onmutta unelmat ja usko elää koko ajan! Ja kyllätätä kirjoittaessa vierähti kyyneleet poskille.

You come what you believe - not what you wish or want but what you truly believe! Tän kantavan lauseen voimin olen lähtenyt liikkeelleja sillä mennään edelleen! Ihanaa viikonloppua, kannustakaa toisianne, kuunelkaakehukaa ja sanokaa hyviä asioita! Pienillä sanoilla on suuri merkitys <3


Love
Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti