Sports Lady®

Sports Lady®

25.5.2014

Viikonlopun kuulumisia


Toivottavasti teillä on ollut ihana viikonloppu! Eilinen meni ihan ulkoillessaKoko päivä oltiin ensin fudiskentällä lapsen peleissäOli mukana viltit ja kylmälaukut ja kaikki mahdollinenLounaan ja välipalan söin kentälläSitten kodin kautta suihkuun ja Kumpulan Kyläjuhlille lasten ja ystävien kanssaIhan tajuton ilma! Eväänä siellä mulla oli banaanilettuja ja vettäMaistui hyvältä siellä ulkona kallioilla istuskellessavaikka muut siinä ympärillä siideriä joivatkin.

Treenit ja syömiset on mennyt ihan putkeenmutta mun ystävällä oli eilen cheat day ja mulla eiKaverilla jonka kanssa aloitettiin samaan aikaanAjatus siitäettä toinen saa nyt tänään syödä suklaata ja kaikkea hyvää laittoi itsekin koville ja ensimmäistä kertaa kolmen viikon dietin aikana jouduin taistelemaan etten ottanut illalla raakasuklaata pakkasesta tai napostellut jotain ohi ruokavalionMun herkkupäivä on sitten ensi viikollaMutta selvisin mä siitäkinJos olette katsoneet Siskonpetiäniin mulla oli samanlainen olo eilen kun sillä naisella yhdessä sketsissä joka teippasi itsensä kiinni ja latoi jääkaapin eteen vuoren tavaraa ettei tule syötyä dietilläToisaalta osansa oli kyllä väsymykselläkinväsyneenä sitä tekee mieli syödä vaikkei nälkä olisikaanAamulenkki tuli nimittäin vedettyä eilenkinsiihen päälle koko päivä fudismutsina ja Kyläjuhlilla kyllä verotti. Pariisin Kevät ja Yona tuli katsottua ja oli loistavaa settiä!



Tänään kävin aamulenkillä taas kukonlaulun aikaan ja päivään mulle järjestyi pari tuntia vapaata kun lapsi sai yllätyskutsun naapurinpojan synttäreilleKävin fillaroimassa Mustikkamaalla ja Korkeasaaressa melkein puolentoistatunnin lenkin. En ookkaan päässyt viikkoon pyörän selkään! Oli ihanaa! Kai sitä tykkään vaan liikkumisesta niin paljonettä sitä voisi tehdä vaikka kuinka.
Ja kuulaa sitten illalla Kumpulassa tottakai! Huomenna on punnituspäivä kolmannen viikon jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti