Sports Lady®

Sports Lady®

5.7.2014

Summer is here



Toivottavasti teillä on alkanut viikonloppu aurinkoisesti! Mulla alkaa olla yhdeksän viikkoa dieettiä takana. Nyt ollaan mökillä ja nautitaan maalaismaisemista ja Tykkimäen meiningeistä. Ensimmäinen kesän mökkiviikonloppu. Ihanaa oli päästä eilen järveen.

Tällä viikolla sporttailua on tullut neljän kotitreenin verran. Sen lisäksi kävin kerran salilla. Ajattelin nyt pari viikkoa keskittyä noihin kotitreeneihin, oman kehon painolla tehtäviin treeneihin. Kropassa on tuntunut niiden aloittamisen jälkeen niin hyvältä. Ja oon saanut paikat niillä tosi kipeäksi. Kahvakuula ei paina niiden jälkeen ollenkaan. Oon aivan rakastunut niihin harjoitteisiin ja ne on mahtavaa vaihtelua. Ehkä jäävätkin taas jopa pysyväksi osaksi taas mun elämää. Vaikkapa torstaina mulla oli klo 10 ensimmäinen asiakas. Sitä ennen olin ehtinyt tehdä päivän treenit, käydä aamukävelyllä ja tehdä aamiaisen jälkeen vielä 30 minsan kotitreenin. Kotitreeni ja luonnossa liikkuminen on vielä ilmaista ja onnistuu lastenkin kanssa. 




Aamukävelyä on tullut viidelle aamulle. Vihdoin on alkanut paistaa aurinko ja lämmetäkin, melkein kaikki lenkit on tullut tehtyä melko koleassa aamussa.  Ja pari kertaa on käyty uimassa KumpulassaEilen uin kilsan ja lapsi ui mun kanssa puoli kilsaa! Ja nyt voidaan pulikoida järvessä! Kivaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti