Sports Lady®

Sports Lady®

3.7.2014

TOP3 sallitut herkut dieetillä

Ajattelin jakaa teidän kanssa nämä kolme herkullista reseptiä. Toki mulla on paljon muitakin herkkuja dieetillämutta nää toimii jotenkin aamu- ja iltapalana etenkin jos tekee mieli makeaa! Näitä voi nauttia niin välipalaksi aamupalaksi kuin iltapalaksi tai välipalaksikinTuorepuuron ohjeen olen postannut aiemminkinSen löydät täältäTällä viikolla laitoin sinne mustikoiden sijaan mansikoitaSuomalaiset mansikat on niin hyviä nyt! Ja tää on todella kätevä tehdä edellisenä iltanaaamulla lisäät nopeasti joukkoon vain protskun ja marjat.


Protskutuorepuuro Raw

1 dl gluteenittomia kaurahiutaleita
1 rkl chia siemeniä
2 dl makeuttamatonta mantelimaitoa 
1 mitta Solgar Whey to Go vaniljaprotskua
ripaus himalajan ruususuolaa
tuoreita marjoja
mulpereita

Sekoita kaurahiutaleet, chia ja mantelimaito ja laita jääkaappiin yön yli. Lisää aamulla loput ainekset ja nauti! Mulperit sopivat mun mielestä hyvin sillä ne makeuttavat hyvin puuroa.


Kirsikoita oon ostanut myös viime aikoinaNe on ihan supermakeita ja sopii tähän loistavasti. Tämä herkku on varmaan löytänyt tiensä mun keittiöön ystävien keittiöstäSamassa veneessä olevien kavereiden kanssa on hyvä vertailla reseptejä ja syömisiä ja saada inspiraatiota muilta dieettaajilta! Voit laittaa rahkaa myös puolet enemmän eli koko purkin! 

Mustikkakirsikka Herkku

100g luomurahkaa (maustamaton)
suklaanmakuisia steviatippoja mausteeksi
100g puutarhamustikoita
100g kirsikoita
1 rkl pellavansiemenrouhetta

Sitten kolmas herkku on "raejuusto jäätelö". Tätä mä kokeilin ekaa kertaa tällä viikolla. Ihana asiakkaani on tehnyt tätä usein ja kehunut sitäja vasta nyt sitä kokeilin. Ajatuksena raejuuston blendaaminen ei kuulosta läheskään niin hyvältä kuin mikä lopputulos oli! En ymmärrä miksi en ole aiemmin kokeillutIhan järjettömän hyvää! 

Raejuustojäätelö

200g raejuustoa
150g jäisiä mansikoita
suklaan makuisia steviatippoja 

Blendaa raejuusto jäisten marjojen kanssa ja mausta steviatipoilla



Voiko joku vielä sanoaettä dieetillä on ankeaa?

2 kommenttia:

  1. Stevia tippoja? Mistä ihmeestä sellaisia saa :) terv. Söin juuri pehmiksen :D

    VastaaPoista
  2. Heips! Ruohonjuuri ainakin myy, sieltä oon tainnut ostaa omani. Pehmis on kyllä hyvää, maistuis mullekin :D

    VastaaPoista