Sports Lady®

Sports Lady®

13.4.2013

Tsemppiä Extreme Runiin

Oi että mä oon fiiliksissä näiden juoksijoiden puolesta tänään! 3 km rata jonka voi kiertää 1-3 kertaa ja se tarjoaa niin umpihankea kuin jyrkkiä mäkiä ja esteitäkin.  Aavistuksen veri vetäisi radalle mutta me lasketaan tänään.  Ja käydään tottakai kannustamassa meidän Eeroa! Vettä satelee taas ja tulee juoksijoille kova keli.  No mä pääsen toukokuussa sitten Helsingissä kisaamaan.  

Täältä voit lukea mun edellisen Extreme Runin raporttia ja fiiliksiä!

Tsemppiä kaikille teille jotka tänään menevät juoksemaan! Jos lukijoiden joukossa joku sellainen on?

Ihanaa lauantaita teille! Mä muuten nukuin melkein puoli kymmeneen tänään.  En muista milloin oisin noin pitkään nukkunut.  Tekee laskut ja raitis ilma tehtävänsä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti