Sports Lady®

Sports Lady®

10.4.2013

Aamulla lähtö rinteisiin



Loppuviikosta on jotain mitä odottaaTai siis huomenna! Aamulla auton nokka kohti Kuopiota ja TahkoaVapaata ja ehkä vähän töitä

Naapurin ihanat naiset nauttivat auringosta pihalla kun mä taas kassieni kanssa menin ja huidoin kohti autoa seuraavalle asiakkaalleHe ihmettelivät miten mä jaksan tai oikeastaan pystyn asennoitumaan siihen että käyn välillä kotona ja taas menenMä oon vaan niin tottunut tähän "duracel" -elämään mutta onhan se totta että välillä sitä vaan on tosi poikki

Sen sijaan että olisin juossut vielä iltapäivällä kympin tänään niin otin päikkärit. Aamun kahvakuulatunti ja alkuviikon urheilut lapsen synttärijärjestelyineen ja töineen jo painoi päälle! Päikkärit on kuin pistäisi rahaa pankkiin! Aivan mahtavaa! Puoli tuntia on juuri sopiva aika ja mun unenlahjoilla todellakin nukahdan samantien kun menen makuulle ja sitten puolen tunnin kuluttua soi kelloAah! Ja tätä samaa sanon aina asiakkaillekinVaikka ohjelmassa lukisi jokin treeni ja on aivan katkipoikki olo niin pitää kuunnella itseäänVäsyneenä treenaamisesta ei ole mitään hyötyäPäinvastoin! 

Huomenna lähdetään pikkumiehen kanssa ajamaan kohti Tahkon rinteitäMatkalla poiketaan kuitenkin ensin Kuopiossa vetämään kahvakuulaa huipputyypeille keitä tapasin Business SlalomissaKuopiosta matka jatkuu Tahkolle ja päästään laskemaan! Ihan parasta! Kyllä mä töitä vähän teen sielläkin mutta oma urheilu ja tuntien vetämiset jää poisSunnuntaina on "deadline" liudalle ohjelmia ja niitä mulla on hyvää aikaa suunnitella Tahkon maalaisidylissä laskupäivien jälkeen tai aamuisin kun on hiljaista ja pikkutyyppi vetää sikeitäPikkumies on aivan tohkeissaan tulevasta reissusta ja mä odotan niin että päästään laskemaan yhdessä sinne! 


Aamulla ois lähtö ja en oo edes aloittanut pakkaamistaMuutama vuosi sitten mun pakkaaminen reissuille alkoi monta päivää aikaisemmin ja kirjoitin ensin listan kaikesta mitä otan mukaanSitten pakatessa vedin aina listasta yli kyseisen tavaran kun se oli kassissaEiköhän sitä huomenna sitten ehdi aamulla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti