Sports Lady®

Sports Lady®

8.4.2013

Maanantaitunnelmia synttärivalmistelujen merkeissä ja yllätys postissa


Aamu mulla alkoi taas tuttuun tapaan kahvakuulatunnillaHyvä tunti ja siinä tuli itsellekin hyvä treeni! Tunnin jälkeen kaupasta hakemaan kakkutarpeet ja kotiin leipomaanMun pikkuisella on tänään 6-v synttärit ja niitä juhlitaan tänään kotona vähän rauhallisemminja huomenna sitten kaverimeiningeillä ulkoistettunaAjatelkaa miten sitä muistaa säänkin tarkalleen kun lapsi syntyi! Silloin nurtsi vihersi ja krookukset kukkivat.

Kuusi vuotta on mennyt jotenkin tosi nopeastimutta miten paljon on tapahtunutkaan sinä aikanaMyös mun koko elämä on mennyt ihan uusiksiTänään sainkin taas sähköpostia missä kyseltiin alanvaihdostani ja ihailtiin rohkeaa heittäytymistäniEi se aina ole helppoa ollutmutta nyt olen tosi tosi iloinenJa päiväkään en vaihtaisi pois! Niin kuin tiedätte niin yrittämisessä on aina ne omat hyvät ja huonot puolet eikä asiat tapahdu hetkessäEilen tein töitä koko päivän ja kahdeksalta illalla totesinettä voishan sitä sunnuntaina jotain muutakin tehdä kuin töitä? Mutta kun työt on niin kivojaettei edes huomaa tekevänsä töitäKuhan nyt vähän puuhastelee! Mutta tänään taas mä oon vähän leiponut ja käynyt kävelyllä ja tehnyt kaikkea muuta kotijuttua mitä ei ehkä normityössäkäyvä voi päivällä tehdä.

Päivällä pääsin tekemään noin tunnin kävelyn samalla kun hain tarjottavia kaupasta vieraita vartenLoppupäivä on mennyt koneella ohjelmia rakennellen ja uusien asiakkaiden kanssa meilitse ja tapaamisten merkeissä kotitoimistolla.



Ja mikä ihana ylläri tuli äsken mulle postissa! Uudet Gococo'n kompressiosukat! I love! Tykkään tykkään todella! Nää on niin parhaita sukkia ja todella tulee tarpeeseen! Kiitos! Kuvia ja juttua luvassa pian lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti