Sports Lady®

Sports Lady®

11.1.2014

Kotiapteekki ja loppuviikon (dietti)fiiliksiä


Toivottavasti teillä on hyvä viikkoMun viikko on mennyt tosi mukavasti ja työntäyteisestimutta oikeastaan vähän puolitehoisenaSain pikkumiehen flunssan ja maanantaina kurkussa oli kaktusLääkkeitä mä oon tosi huono syömään mihinkään vaivaan (paitsi ihan äärimmäisessä hätätapauksessa)Eilen sattui niin paljonettä oli pakko käydä lääkärissäOlin varmaan epätavallinen potilasEn halunnut sairaslomatodistusta ja olin huojentunutettä mulle ei tuputettu antibiottikuuria. Virusjoka menee itsekseen ohivaikka saattaa kestääkinMä en muista edes koska olisin antibiottikuurin viimeksi syönytEhkä pari vuotta sitten? Tai ylipäätään koska olisin ollut kipeänä.

Mutta siis tuossa ylläolevassa kuvassa on mun kotiapteekin "lääkkeet"Allicin Max -valmisteesta oon kirjoitellut aiemmin täälläPakuritee on aina loistava flunssaan (siihen oli resepti eilisessä postauksessa)! Cat's claw (kissankynsi) multa oli loppu (täällä infoa vanhassa postauksessa siitä)mutta myös tuo hainrustouutekapseli on erinomainen vastustuskyvyn boostaajaSolgarin Beta Glucans Immune Complex on myös flunssien pelastajaNäiden lisäksi normi vitamiinit ja erityisesti C- ja D-vitamiinit on otettu. Kaikki Solgarilta - voin suositellaihan parhaita.

Kyllä mä silti kevyesti olen liikkunut tällä viikollaKäynyt kävelylläTunteja oli vain kaksi tiistaina joten kroppa on saanut huilia kun työt on ollut enemmän vain ohjauksia. Salitreenit olen unohtanutOlokin alkaa jo kohentua! Ja sitten perjantai-illan piristyksenä sain yllätyksenä kukkia! Ihanaa!


Iltapalaksi banaanilettu 

1/2 banaani
1 muna
2 valkuaista
5g kauraleseitä 

Paista kookosöljyssä ja koristele turkkilaisella jugurtilla ja mansikoilla! Mmmm!!



Toinen mun tän hetkinen "lettusuosikki" on tehdä seuraavanlainen viritys (kiitos Birigitalle tästä juustovinkistä - toimii!)

Tuorejuustolettu

1 muna
2 valkuaista
5g kauraleseitä
25g Philadelphia ruohosipuli tuorejuustoa
paista kookosöljyssä

Tähänkin päälle olen laittanut mansikoita tai vadelmia! 



Tarviiko olla dieettaamisen tylsää? No ei. Ja se onnistuu hyvin ilman maitorahkaa ja ties mitä ateriankorvikkeita! Kymmenen päivän saldona on nyt -2.3 kgEi ole ollut kertaakaan nälkäeikä ole kertaakaan tehnyt mieli tyhjentää jääkaapin sisältöä tai tarttua karkkipussiinvaikka meillä sen ajanjakson aikana on kaikenlaisten viikonloppukarkkien kanssa täällä heiluttukin!

Muttä älkää rakkaat Nutratko tai vetäkö mitään ateriankorvikkeita! Syökää oikeaa ruokaaSe on terveellisempääedullisempaa ja tulokset ovat pysyvämpiä! Ja ennen kaikkea nautinnollisempaa! Kuka jaksaa lopun elämäänsä syödä maitorahkaa ja mehukeittoa tai patukoita? Mielikuvitus keittiössä laulamaanKäyttäkää paljon yrttejäja kastikkeiden sijaan voi salaatteihin lorauttaa limensitruunan tai appelsiinin mehua! Ruuasta pitää nauttia! 

2 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista ja kiitos ihanista ohjeista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä tää jo parempaan suuntaan menee. Lääkärissä käynti helpotti henkisesti, ei ollut onneksi mitään anglnaa.

      Poista