Sports Lady®

Sports Lady®

23.1.2014

Thursday and Gratitude

Päivä on ollut pitkämutta sitäkin antoisampiAamu alkoi yhden treenattavan kotoaja siellä perheen suloinen pikkuneiti oli nimennyt minut "Jumppajohtajaksi"Eli olen se tyyppijoka tulee ja käskeemutta ei itse tee mitäänJumppajohtaja siinä sitten "käskytti" tunnin verran ja saatiin hyvä treeni aikaiseksi.

Mulla on kyllä niin mahtavia asiakkaita! Yhden hyvän treenin vedin Ruoholahdessa tänään ennen illan kuulatuntejaja oli kyllä niin mahtava meininki. Ja sitten miten hyvä mieli tulee itselle tästä duunista ja vielä kun saa kehujaMulla oli pitkään sellainen esimiesjoka ei kertaakaan sanonut mulle edes "kiitos"Ettei nouse hattuunHänellekään ei ollut oma esimies muinoin koskaan sanonut kiitostaOsaan arvostaa sitä sanaa aivan valtavastivoitte vaan kuvitella! Ja ylipäätään kaikkea positiivista palautetta. Ja se että saan tehdä tätä työtä jota rakastan ja jolla on merkitystä!

On mulla aivan ihania ja mahtavia asiakkaitaTää päivä on kyllä ollut taas huippu! Illan viimeisellä kuulatunnilla vedettiin jatkoryhmän kanssa ihan kunnon settiä ja oli oikeesti rankka tuntiHyvä että kukaan ei pyörtynyt tai oksentanutHeh. No ei sentäänmutta mä kyllä annan aina vaihtoehtoja ja korostan sitäettä naapuria ei saa katsoa kun ihmiset ovat eri tasoisia kuitenkin aina vähänJa sama setti tehtiin sunnuntaina Kumpulassaja sielläkin kaikki pysyivät pystyssä! En tiedä miten kipeitä sitten olitte sen treenin jälkeen? 

No jooei mulla mitään sen suurempaa asiaa ollutteki vain mieli hehkuttaa tänne kun on hyvä mieli! Nyt on dinneri syöty ja kohta nukkumaan! Huomenna taas mennään aamusta alkaen!

tortillaa dinnerksi 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti