Sports Lady®

Sports Lady®

28.1.2014

Liikunnan ilo ja tiistain actionia

Hei ihanat! Miten siellä on tänään urheiltu? 

Mulla on ollut aika paljon liikuntaa tälle päivällePari tuntia vedin kahvakuulaaSitten on siinä välissä valmennettavien kanssa tehty TRX'llä ja kuulallaja vielä illan viimeisen treenattavan kanssa pelattiin sulkistaMeillä oli aivan järjettömän kivaa! Mäkään en todellakaan ole mikään Serena Williams ja saatiin hyvät naurut vielä sen lisäksiettä tuli kunnolla hiki.

Aika ajoin kokeillaan myös eri lajeja mun asiakkaiden kanssaOn tosi tärkeääettä löytää sen oman lajin! Sen rakkaan harrastuksenminne menee aina innoissaan ja ilolla eikä ikinä jätä väliin ellei taivas sitten putoa niskaan. Tanssikamut tietää mistä puhun! Urheilun ei pidä olla sitä että "nyt sä käyt salilla ja teet täysillä monta kertaa viikossa ja siihen päälle aamuaerobiset"Jos homma ei uppoa niin eiToisilla on sen verran spartalainen luonneettä homma onnistuumutta kyllä mä olen sitä mieltä että kestävämpi pohja saadaan kun tehdään ensin niitä lajeja mistä itse tykkääJa sitä kautta löydetään ilo liikuntaanSen jälkeen kaikki on jo helpompaa! Toinen tie toki liikunnan ilon löytämiseen on vain tehdä sitä väkisin jonkin aikaaja lopulta tajuaa että se on mahtavaa! Molemmat toimivat lopulta!

Tänään oli ihana kuulla illan päätteeksiettä treenattava (joka on aina inhonnut liikuntaa) on alkanut löytää siitä sen hyvän olon ja hyvän mielenLiikkuminen ei enää ole vastenmielistä. Olen itse ollut nuorena samassa tilanteessa! Nykyään mä nyt oon ihan urheiluhulluJa tykkään harrastaa vaikka mitä lajeja! Tanssia kyllä kaipaan ja sinne haluan vielä takaisin kun aika vain antaa periksi!!! Ratsastaa haluan taas vielä joskus ja tenniksen voisin myös aloittaa uudelleen! Että näin myös siitä entisestä urheilun inhoajasta on tullut urheiluhullu ja tekee sitä vielä työkseenkin!

kuulaa kuulaa ja kuulaa tänään
TRX training
sulkista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti