Sports Lady®

Sports Lady®

17.1.2014

Morning Cardio



Kalenterissa ei mitenkään lukenutettä "aamulenkki 6.30-7.30"Satuin vaan heräämään jo kuudelta ilman kelloaja päätin extempore lähteä ulkoilemaanOon koko alkuvuoden mennyt aikaisin nukkumaan (myös viikonloppuisin)Mun aikaisin on 9-10 aikaanEdellisiltana valvoin "myöhään"11 astikun lapsikin oli isälläänKatsoin leffaa ja ilta vain venähtiMutta yöunien pituus mulla vaihtelee 8 ja 10 tunnin välilläja olen ihan tarkoituksella panostanut nukkumiseen taas. Sitä paitsi myös töiden tekeminen aikaisin aamulla on paljon tehokkaampaa kuin illalla väsähtäneenä! Enemmin aloitan päivän aikaisin kuin roikun puoliväkisin valveilla myöhään!

Niinja siihen kävelyyn olen panostanut myösJa mä kun jotain alan tekemään niin täysillä tehdäänAlkuvuonna luvatut kävelylenkit ovat toteutuneet ja fiilis on tosi hyväVaikka miten sanotaanettä aamuaerobisia ei tarvita painonpudotuksessa tai muutenkaan aerobistaMutta kyllä se sitä vain vauhdittaaJa tekee myös olosta pirteämmän kun saa raitista ilmaa! Sitä paitsi pukeutumiskysymyshän (ja tottumiskysymys) tuo aina onAlussa minkä tahansa liikunnan aloittaminen voi olla vaikeaamutta kun sitä väkisin hetken tekee niin siitä tulee kivaa ja se muuttuu tavaksi (kuulostaa kamalalta mutta niin se vain on)Vaikka mä olen aina tykännyt kävelylenkeistäniin ne jäi aika pitkäksi aikaa pois vakkarirutiineista ja aloittaminen oli ihan oikeasti aika tahmeaa. Ja eihän tanssiakaan heti opimutta ajan myötä sitä vaan rakastaa enemmän ja enemmänvaikka se ois miten vaikeaa alussa! Hassu juttuettä kävelykin saattoi tuntua mulle loppuvuodesta vielä vastenmieliseltävaikka on ollut asia josta oon saanut aina niin hyvät fiilikset! 

No tunnin mä tuolla 15 asteen pakkasessa käppäilinja täytyy sanoa että ei ollut kylmä! Kävelyn jälkeen aamiaiset napaan ja nyt päivän ekalle asiakkaalle! Muutenillan kahvakuulatunti (Toimelan Opisto) ei olekaan Snellun koululla vaan paikkana Tehtaankatu 15 ja klo aika 18-19! Nähdään siellä!

Loistavaa perjantaita kaikille!

Xo
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti