Sports Lady®

Sports Lady®

29.10.2013

Leg day & post workout smoothie

Kävin heti aamusta vetämässä kuulatunnin ja sitten hain Bottegalta mun Vitamixin. Aah mulla olikin sitä jo ikävä :) Pari uutta luomulaatuista protskupurkkia kuumotteli keittiössä ja olisi tehnyt mieli eilen päästä testaamaan heti. En vaan kävellen jaksanut enää iltapäivällä raahata isoa kassia ja tarvikkeet jäi sinne :)

Bottegalla pyöräytin kuitenkin mulle ja Merille aamusmoothiet.

- 200g mustaherukkaa
- banaani
- 2 mittaa protskua
- vettä sopivasti

Sieltä salille tekemään oma treeni. Tulin Itiksen Elixiaan ja täällä on hyvä treenimeininki. Oon jotenkin nyt tykästynyt käymään täällä. Sain viisaita neuvoja prässin kanssa, mikä oli tosi hyvä, koska itse joskus niin sotkeutuu omille jutuilleen. Ja kuulemma oli tosi hyvin mulla painoakin, tekniikan kuitenkaan kärsimättä. Terveisiä Katille siis Ouluun :)

Samalla pääsin testaamaan miten uudet Brazilsul trikoot joustaa. Hyvinhän ne jousti, ja kyllä oli hyvä treenata. Nää on yhden koon housut ja tuossa sivupalkissa on ale-koodi Gazoz verkkokauppaan, mistä näitäkin löytyy. Myös Betterbodies toppi on sieltä. Hain nää eilen postista.



Tein tänään smithissä kyykkyä kapealla asennolla (5 cm jalkojen etäisyys toisistaan), jalkaprässiä kapealla asennolla jalat kelkan alareunassa, takareidet koneessa ja vielä pohkeet istuen ja seisten.



Ja treeni on kirjattu vihkoon ylös. Moniko käyttää treenipäiväkirjaa? Suosittelen käyttämään jos et viel sitä tee.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti