Sports Lady®

Sports Lady®

9.10.2013

Oma juttu? Kenen juttu? Ole oma itsesi

Joskus kolme vuotta sitten ja nyt
Mulla bloggaaminen on alkanut (apua!) kohta kolme vuotta sitten! Marraskuussa taitaa olla blogin synttäritKun katsoo omia tekstejä ja juttujaniin on sitä muuttunut matkan varrellaNiin fyysisesti kuin psyykkisestikin.

Mä olen kuitenkin aina ollut vähän huono seuraamaan muiden blogejaYstäväni kysyi kun aloin blogataettä mitä blogeja sä seuraat? Vastaus oli "En mitään". "Oikeesti!? Kai sä nyt jotain seuraat?" Sanoin ystävälleniettä hän voi olla mun mentorina tässä blogi-asiassakun hän lukee paljon blogeja. Hän lupasiNo olin mä jotain sentään seurannutOlin vuosia sitten seurannut "Kutri kuntoon" blogia ja se oli mun mielestä tosi inspiroiva silloin. Edelleen käyn joskus kurkkimassa Katrin blogiaEhkä hiljattain ennen omaa blogin aloitusta olin lueskellut ruotsalaisia muotiblogejaJa seettä en seuraa muiden blogeja kovin paljonei johdu itserakkaudesta vaan siitäettä mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa. Seuraan toki nykyään viikottain tiettyjä blogeja.

Mutta siis blogit joita seurasin olivat jotain muuta kuin hyvinvointi- tai liikunta-alan blogejaMä en halunnutkaan seurata muiden blogejaEn halunnut apinoida muiden juttuja ja pelkäsin että jos alan seurata jotain hyvää blogianiin samaistun siihen liikaa ja omat jutut muuttuvat sen kaltaiseksiJoskus mulle kävi nuorempana niinettä samaistuin ja aloin fanittaa niin täysillä että muutuin osittain ehkä itse fanittamani kohteen kaltaiseksiEhkäLuulisin. Joo myönnänJotain julkkiksia ainakin seurasinja pakko se oli samanlainen tukka silloin saada tai hame ainakinJa elämänkertojen kohdalla helposti voi käydä niinJa blogithan tavallaan ovat elämänkertojaYlipäätään seettä seuraa jotain toista ihmistä voi helposti tehdä kaltaiseksi ja siihen kai blogit loppupeleissä perustuvat. Siis se kaupallinen idea niissä? Toinen ajatus blogeissa on jakaa sitä hyvää eteenpäin muille! Sitä mä aamulla mietin kun postasin Durian hedelmästä! Ihan itseäni varten tietoa etsin mutta myös teitä varten!

Mutta jos ei puhuta nyt kaupallisuudestaMun blogilla ei ole koskaan ollut kantavana ajatuksena ansaita mitäänOlen aina kirjoittanut kirjoittamisen ilosta ja sen myötä ilokseni olen saanut kaikkea mukavaa plussaa blogin myötäUusia tuttavuuksia ja kivoja tuotteitajoiden ihanuuden olen saanut jakaa teidän kanssanne. Ja toki jos elintaso laskee ei ole pahitteeksi joskus saada jotain ilmaiseksi? Yksi tärkeä asia on ollut myös auttaa muita ihmisiäHuipputyyppejä! Hienoja yrittäjä! Kultaisia ihmisiä! Ihmisiä joilla on hienoa sanottavaa ja annettavaaToisten auttaminen ei ole ollut koskaan multa poisPäinvastoin! Ja on ollut jakaa sitä omaa innostusta asioista maailmalle.




En ole koskaan matkinut ketäänenkä aiokaanViime aikoina tosin olen saanut havaita hyvin paljon samankaltaisuuksia omaan blogiini eräässä blogissa. Lähes samat juttuaiheet ja identtiset kuvatyhtäkkiä jopa videottulevat muutaman päivän viiveelläOtan sen kohteliaisuutena

Tätä samaistumis -asiaa on tullut viime päivinä pohdittuaSports Ladyn blogin tarkoituksena on rohkaista teitä kaikkia ihania tyyppejä tekemään niin kuin sydän sanooelämään "kohtuus kaikessa" mentaliteetilla ja vielä sen lisäksi kun jokainen teistä muistaisi arvostaa itseään ja löytää huonoistakin asioista ne positiiviset puolet ja nauttia elämästä! Sitä me kaikki täällä kai opettelemme? Elämässä

Jollain tavalla ymmärrän olevani asioissa esikuva ja yritän olla mahdollisimman tervejärkinen sellainenOlen minä ja aidosti olen sitä mitä olenBlogin perusteella Hannasta ei toki kaikkea saa tietäämutta jotain on pidettävä myös omana tietona. Hanna on muutakin kuin sporttailut ja reseptitMutta se positiivisuus ja muiden auttaminen on asia joiden toivon täältä välittyvän! 

Mutta summa summarumTärkeää on aina olla oma itsensä ja pitää se oma linjaKaikki ei aina tykkää ja toiset taas tykkää. Ja tärkeää on auttaa toisia! Sitä on tässä maailmassa ihan liian vähän enää pyytettömästi! Onneksi kuitenkin on ja että se voi olla myös vastavuoisesti! Olette kaikki äärettömän tärkeitä ja kiitos että luetteJa tervetuloa uusille lukijoille! Tällainen paasaus tähän viikon keskivaihelle! 


Hugs
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti