Sports Lady®

Sports Lady®

9.10.2013

Syyspäivää



Siis mikä mieletön syksy! Niin kaunista! Mun mielestä ei oo koskaan ollut näin upean näköistä! Vai onko? Kulkeeko sitä nykyään vaan enemmän silmät auki ja osaa nauttia asioista? Kuin Monet'n maalauksessa olisi kävellyt tänään! 

Aamupäivällä olin asiakkailla ja iltapäivä on mennyt kotitoimistolla uusien asiakkaiden ja tulevien tapahtumien kanssaKaikkea mukavaa tulossa ja niistä pian lisää! 

Välipalaksi tein smoothien johon tuli seuraavaa
  • mustaherukoita
  • mansikoita
  • suklaaprotskua Solgar Whey to Go
  • Chia siemeniä
  • Green Superfood -jauhetta
  • Baby pinaattia
  • Avocadoa
  • Vettä
  • Ripaus vaniljaa




Tällaisissa vaatteissa voi työpäiväänsä viettää kun on kotitoimisto - jes 
No upea päivä joka tapauksessa ja syksy on vaan niin hienoa aikaaEn tiedä johtuuko mun syysinto siitäettä mulla on lokakuussa synttäritVai siitäettä on niin kaunista? Molemmista varmaanJa sen verran oon lapsellinen ja höppänäettä tykkään synttäreitä aina juhlia vaikkei se tässä iässä enää kai juhlan aihe olekaan? Ensi viikolla tosiaan ois tarkoitus juhlia vähän vanhenemista ja samalla tupareita! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti