Sports Lady®

Sports Lady®

14.4.2019

Hiustenpidennys



Olin pitkään miettinyt ja haaveillut hiustenpidennyksestä. Eilen tämä haave sitten toteutui kun Birgitta (Kampaamo Dream Bulevardilla) laittoi mulle pidennykset. 

Omaa hiusta en ole värjännyt enää vuosiin ja en olisi oikeasti edes uskonut, että löytyisi juuri se oman värinen hius pidennystä varten. Mutta löytyi! Ja nämä oli sitten ihan pakko saada. 


Nuorennuin henkisesti 25 vuotta. Silloin mun oma tukka oli tällainen. En ollut värjännyt sitä ja se oli pitkä ja paksu. Sitten joskus parikymppisenä aloin värjäämään ja raidoittamaan tukkaa. Mutta tästä omasta väristä tykkään ihan älyttömästi vaikka sitä harmaata pukkaa. 


Kampaajalla käynnin jälkeen käytiin ystävän kanssa Haltialan tilalla kahvittelemassa ja ulkoiluttamassa Tamia. 



Olen niin kiitollinen tästä koirasta. Mulla on aina ollut eläimiä, lapsesta asti. Ja oli kymmenen vuoden tauko siinä ettei lemmikkiä ollut. Lapsena ja nuorena vietin kaikki päivät hevostallilla ja kun sain sitten oman hevosen, ei ollut enää muuta kuin tallielämä ja hepat. Silloin jo haaveilin tällaisesta koirasta. Ja nyt minulla sellainen on <3


Illalla laitettiin meillä mulle vielä vähän lisää hiusta, jotta letistä saatiin vieläkin parempi. Juotiin pari lasia kuoharia ja suunniteltiin pääsiäisen tulevaa Hangon reissua. Samalla tuli sitten soviteltua uutta haalaria, jonka hommasin pääsiäistä varten kun kävin perjantaina shoppailemassa. Pääsiäisenä lähdetään Hankoon rentoutumaan ja Tami tulee tietysti mukaan. 




Tami ihmetteli mitä ihmetteli meidän touhuja ja kuvien jälkeen haalari vaihtuikin taas kotivaatteisiin :) Ja lasit päähän.. Ikä ei kyllä tule yksin, olen niin tottunut käyttämään lukulaseja että olen ihan sokea ilman niitä. 




Oli tosi ihana viikonloppu kun näin paljon ystäviä. Siitä saa kyllä niin hyvän mielen aina. Sopivasti syvällisiä keskustelua ja sitten ihan tyttöjen hömpöttelyä. 

Ja unelmiaan pitää toteuttaa aina. On se sitten koiran hankkiminen tai hiustenpidennys, alanvaihto tai mikä tahansa juttu mikä on sinulle tärkeä ja mistä olet haaveillut. Kirjoittelin alkuvuodesta unelmista ja tavoitteista ja siitä miten itselleni tavoitteita asetin. Nekin ovat edenneet todella hyvin, mutta jotta unelmat eivät jäisi unelmiksi, niiden eteen pitää alkaa tehdä töitä. Toimia, ja aloittaa heti. Ja ajatella niin, että jokainen tekemäsi asia tähtää tavoitteen saavuttamiseen ja pystyt siihen varmasti. Näistä lisää taas pian!

Ihanaa viikon alkua teille!

Xo
Hanna


2 kommenttia:

  1. Aivan ihanat hiukset ja ihan täydellisesti sopivat sinulle <3
    Ihanaa viikkoa sinulle Hanna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi ❤️ Tykkään näistä kyllä tosi paljon. Ihanaa viikkoa sinne myös!

      Poista