Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

20.9.2019

Kotijuttuja, kirjajuttuja ja treenijuttuja



Tämä onkin ollut aikamoinen viikko. Olen ehtinyt tehdä kaikenlaista. Kävin Ikeassa pitkästä aikaa, edellisestä kerrasta olikin pari vuotta. Shoppailen hirveän vähän nykyään mitään, mutta nyt piti hakea julisteille kehykset. Olen laittanut vähän kotia, pessyt sohvanpäällisiä, sisustanut ja tehnyt taas kodista sellaista paikkaa missä on syksyn tullen ihana viettää aikaa, sytytellä kynttiöitä ja olla ja nauttia. Sohvan päällä on nyt myös suojat, sillä tämä pieni tahmatassu likaa valkoisen sohvan todella hienosti. 


Täytyy kyllä myöntää, että tällä hetkellä on aivan mahdoton matkakuume. En ole ollut reissussa sitten viime vuoden Kroatian reissun jälkeen. Olimme siellä 2018 heinäkuussa lapsen kanssa. Joulukuulle olen varannut lennot Thaimaaseen ja lähdemme sinne melkein kolmeksi viikoksi. Kirja menee joulukuun alussa painoon, joten mikäs sen lokoisampaa sitten kun kruunata vuosi lomareissussa. Töiden tekemiseen ja itsensä kehittämiseen on muuten mennyt tämä vuosi täysin, joten loma tulee enemmän kuin tarpeeseen. Vielä pitää siis jaksaa odottaa.


Lokakuussa kuvataan kirjaan kuvat ja ennen kuin kirja pääsee taittoon asti, pitää tekstiä vielä hioa kustannustoimittajan kanssa. Mun ajatukset ovat olleet kirjassa koko vuoden niin tiiviisti, että en malttaisi nytkään pitää siitä yhtään näppejäni erossa. Kuvia varten haluan olla tietysti parhaimmillani, joten aloitan itsekin maanantaina alkavan Aineenvaihdunta käyntiin verkkovalmennuksen. Parissa viikossa iho saa aivan uuden ilmeen, nesteet lähtee kehosta ja turvotus poistuu. Puhdas ruoka ja syvävenyttely tekevät ihmeitä. Ei ollenkaan huono ajatus aloittaa valmennusta syyslomaakaan ajatellen, etenkin jos sinulla on reissua tulossa. Pitää kuitenkin muistaa, että valmennus ei ole mikään parin viikon kuuri. Se on startti elämäntapamuutokseen. Huomaat mitä puhdas ruoka ja venyttely sinulle tekevät, ja motivoidut sitä kautta ottamaan uusia hyviä tapoja arkeesi. Sellaista ruokavaliota noudatan itse täysin, lisänä on vain sitten satunnaisesti herkut (joita on ollut liikaa viime aikoina..) ja joskus leipä..


Tällä viikolla oli keskiviikkoilta poikkeuksellisesti vapaa ja saatiin tehdä iltalenkki valoisalla Tamin kanssa, ihanaa! Tällä viikolla olen käynyt myös tekemässä parit omatkin treenit, edellinen viikko meni vähän flunssaisena ja puolikuntoisena. Treenien puutteen huomasi heti kehossa, tuntui että joka paikka kiristi ja selkä tuntui heti myös jumahtavan. 

Fitball treeni on parasta treeniä keholle, ja kroppa on taas kunnossa omien treenien ansiosta. Seuraava Fitball by Sports Lady® verkkovalmennus alkaa muuten lokakuun lopussa ja sinne voi jo ilmoittautua!

kierrot sivulle ja yhden jalan maastaveto

pystypunnerrus & istumaannousu ja vastakkaisen käden & jalan nostot

lonkan ojennus ja koukistus pallon kanssa + kyykyt pallolla

kahvakuulakävely ja rinnalleveto/työntö kahdella kuulalla

Viikonloppukin on ihan käsillä ja täällä luvassa taas ihan rentoa oleilua vain. Tänään vielä yhden PT-asiakkaan treeni sekä verkkovalmennuksen livetreeni ryhmässä. Sen jälkeen maltan pitää näppini erossa töistä ennen sunnuntai-illan Kumpulan kuulatuntia, mikä jälleen kerran on loppuunmyyty.

Ihanaa viikonloppua!

Xo
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti