Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

16.8.2017

Uusia tuulia ja päivän PT-ohjaus + tehokkaat core liikkeet



Terveisiä sorvin äärestä. Täällä on päivä mennyt todella töiden touhussa. Asiakkaita aamupäivällä ja iltapäivällä. Siinä välissä paperihommaa kotona. Saatiin Kumpulan Kylätilan kanssa fiksattua mulle sinne toinen viikkotunti. Ihan mahtavaa! Ensinnäkin mun vuosia ja vuosia pitämä sunnuntain kahvakuulatunti on ollut jo pari vuotta niin täynnä, että uusia ei ole juuri voinut sinne ottaa. Oon kai jo seitsemän vuoden ajan sitä siellä pitänyt ja jengiä tulee aina mukaan, mutta ovi ei taas käy juuri ulospäin. Monelle uudelle olen siis joutunut sanomaan ei oota. Mutta NYT! Jee! Saatiin fiksattua sinne tiistaille kahvakuulatunti, joka kulkee nimellä "Kahvakuula goes Functional". Siitä tulee aivan huippu tunti! Ilmoittautua voit heti. Paikkoja on tähänkin rajallinen määrä. 


Erittäin tehokas, sykettä kohottava, rasvaa polttava ja hikinen tunti, jossa lihaksia ei päästetä helpolla. Kehon suorituskyky ja kestävyys vaativat sekä voiman että liikkuvuuden harjoittamista, jolloin oman kehon painolla tehtävät harjoitteet, kahvakuulaliikkeet ja syvien lihasten hallinta ovat avain parempaan kuntoon ja liikkuvuuteen sekä tehokkaampaan rasvanpolttoon! Tunti sisältää alkulämmittelyn ja treeniosuuden, jossa vastuksena käytetään omaa kehonpainoa, kahvakuulaa ja kuminauhoja. Ohjaaja antaa tarvittaessa vaihtoehtoisia liikkeitä. Mukaan oma kahvakuula. Mattoja löytyy Kylätilasta ja ohjaaja tuo muut tarvittavat välineet.

Syyskausi 5.9-12.12.2017 (tuntia ei 24.10) 14 kertaa
Tiistaisin klo 17.10-18.10
Hinta 140 eur syyskausi

Ilmoittautumiset 29.8 mennessä
Hanna Antti-Poika-Seppänen hanna@anttipoika.com tai Hanna 050-3243 862

Iltapäivällä sitten mun ohjausmeiningit näytti tältä. Ohjasin PT-treenattavalle Lauralle koko treenin niin, että käytimme kaikissa liikkeissä joko bosua tai palloa. Lisäksi kahvakuulaa. Välillä Laura seisoi tai kyykkäsi bosun päällä kuulan kanssa, oli tasapainoharjoituksia, pakaraa, keskivartaloa. No kaikkea tässä tulee tehtyä. Ja pallon päällä seisominen yksinkertaisesti polvillaan ei onnistu, jos tuki ei ole päällä joka sekunti. Laurahan klaarasi kaikki temput mitä keksin hänelle laittaa. Ja pallotreenissä aika suorastaan lentää. Treeni menee jo ihan temppuilusta ja leikistä, mutta samalla keho saa aivan mahtavaa treeniä, rasvanpoltto tehostuu moninkertaisesti kun syvät lihakset pääsevät töihin ja koko keho liikkeessä kuin liikkeessä. 

Kuvattiin teille lopuksi pari tehokasta core liikettä. 

Keskiviikon coreliikkeet:

Tätä ensimmäistä liikettä tee 20 toistoa, 10 per puoli. Lähtöasennossa pallo on jalkojen ja käsien välissä. Laske vastakkainen käsi ja jalka kohti lattiaa. Pidä selkä hyvin kiinni matossa ja litistä vatsaa kohti selkää!


Siirry tästä liikkeestä välittömästi seuraavaan. Lähtöasento on lankussa jalat pallon päällä. Nosta tästä itsesi käsiseisontaan ja pidä jalat mahdollisimman suorana. Toista 10-20 kertaa. 


 Tee liikeparia yhteensä 3-4 kierrosta. Voit pitää tauot kierrosten välissä tai tykittää kaiken putkeen!

Ja vielä yksi mun lempicoreliikkeistä pallon kanssa: sivulankussa jalan nostot ylös, eteen, ylös, taakse.. Toista niin monta kertaa kuin pystyt! Koko keho pääsee hommiin ja liikkuvuus paranee tässä harjoituksessa. 



Ihanaa keskiviikkoiltaa ja laittakaahan ilmoittautumisia tulemaan! 

Xo
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti