Sports Lady®

Sports Lady®

6.10.2017

Kukkahousut



Kukkatrikoot. Pitkästä aikaa. Miten se onkin niin turvallista laittaa aina mustaa päälle? Yleensä kaikki kuviolliset housut ovat jääneet kaappiin, katsotaan miten näiden kanssa käy. Housut kyllä tuntuu tosi hyviltä jalassa ja olisiko ne kuitenkin vähän helpommin lähestyttävät kuin oikein värikkäät kukkahousut. 


Tällä hetkellä mulla ei ole kaapissa kuin mustia trikoita. Olen luopunut kaikista värillisistä, koska ne ovat nyt liian suurta kokoa. Eikä mun näitäkään pitänyt ostaa, törmäsin niihin ohimennen kun olin etsimässä mekkoa ensi viikon tyttöjenreissua varten. Siinä ne olivat sovituskopin vieressä tangossa, joten oli ihan pakko sovittaa. Iloinen yllätys oli vielä tiskillä, että niistä tuli 25% alennus. 



Kivaa, pitkästä aikaa jotain uutta. Edelleen olen keskittynyt enemmän tavarasta luopumiseen ja blogissakin mulla on aina samat vaatteet päällä. Mutta sitten kun jotain uutta hankkii, tuntuu se kaksinverroin hauskemmalta kun tavaraa ei jatkuvasti kanna ovesta sisään. Jee! 

Kivaa perjantaita kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti