Sports Lady®

Sports Lady®

17.4.2020

Smoothiessa nyt & viikon eristyskuulumiset



Täällä taas yksi eristysviikko alkaa olla lopuillaan. Mä olen alkanut jo oikeastaan nauttia tästä. Musta on ihanaa, kun voidaan olla lapsen kanssa kotona. Meillä on paljon enemmän aikaa yhdessä. Tami auttaa mua asiakkaiden etäohjaamisessa ja jumpissa. Siitäkin on varmaan ihanaa kun ollaan kotona niin paljon. Ja olen ottanut nyt parin viimeisen viikon aikana tästä niin sanotusti ilon irti, eli todella käyttänyt tätä aikaa kaikkeen hyödylliseen. On ollut aikaa suunnitella, inspiroitua. Jatkuva kiire on kadonnut. Olin aiemmin ajatellut, että sellaista ei enää ole, mutta nyt huomaan eron. Olen myös alkanut pitää enemmän värikkäitä vaatteita. Onneksi en ole kaikesta hankkiutunut eroon jossain kaappiensiivousvimmassa..


Ensimmäisten viikkojen negatiiviset tunteet oli tarpeen, sillä nyt olo on inspiroituneempi kuin koskaan. Hienointa on ollut omien ajatusten ja tunteiden äärelle pysähtyminen vielä enemmän. Sitä kautta on tullut myös lisää innostusta ja inspiraatiota ihan kaikkeen. Puhun ja kirjoitan paljon siitä, miten omia tunteita olisi hyvä opetella ottamaan vastaan. Kuulostelemaan mitä mielellä on sanottavaa. Kuunnella sitä ja antaa sen puhua. Olen onnellinen niistä monista hyvistä asioista mitä tilanne on tuonut. Parempi katsoa eteenpäin ja nauttia siitä kaikesta hyvästä mitä nyt on..

..esimerkiksi ihanasta smoothiesta, jonne keksin puristaa eilen limen mehua joukkoon. Smoothiessa oli pakastettuja luomumansikoita, pakastettua kotimaista pinaattia ja lehtikaalia, avocadoa, vettä, limen mehua ja vaniljan makuista protskua.

Ja tietenkin aamuista! Tänään aamulla oon kuvannut teille mun aamurutiineja. Harjoittelen videon editointia ja koostan mun rutiinit teille yhteen videoon. Aamuista kannattaa tehdä hyviä, silloin luot jo pitkälle tunnelman mikä päivään tulee. Aamukävelyä, venyttelyä (venyttelin Instan livessä tänään), kiitollisuutta, itsensä kehittämistä ja rakkaista huolta pitämistä. 

Tällä viikolla olen ollut ilman herkkuja, se on aika hyvin. Ensi viikon ajattelin itsekin olla mukana Aineenvaihdunta käyntiin verkkovalmennuksessa. Oma keho on vähän jumahtanut vaikka liikun ja syön terveellisesti. Olen kuitenkin myös herkutellut ja sen lisäksi mielentila ja koronan alun huoli vaikutti myös kehon toimintaan. 

Terveellinen ruoka hellii kehoa ja mieltä ja se oikeasti vaikuttaa todella paljon omaan mielentilaan. Pelkästään jo sen takia kannattaa lähteä mukaan maanantaina alkavaan verkkovalmennukseen!

Maanantaina alkaa siis Aineenvaihdunta käyntiin verkkovalmennus ja tarjoan siihen teille blogin lukijoille alekoodin

Koodilla SPORTSLADY saat valmennuksesta -30 % alennuksen. 
Kahden viikon valmennuksen hinta on normaalisti 34,90 eur ja se sisältää vaikka mitä! 
Tästä pääset ostoksille ja valmennuksesta tarkemmin voit lukea täältä


Ihanaa ja leppoisaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti