Sports Lady®

Sports Lady®

13.8.2015

Almost like holiday


Eilen pääsin pitkästä aikaa hierojalle. Tai siis varasin sen pitkästä aikaa. Oon käynyt vuosia Seija Vuorijärvellä. Hän on oikeasti paras hieroja missä ikinä olen käynyt. Seija on pelastanut mut niin monta kertaa, kun olen saanut jonkun osan itsestäni täysin jumiin. Mulla on kestänyt vuosia, että olen oppinut ymmärtämään kehon huoltamisen merkityksen. Olisinko koskaan sitä tajunnut jos en tekisi tällaista työtä? Toimistotyötä tekevällä on eri ongelmat kuin liikunta-alan ammattilaisella, mutta kehosta kannattaa pitää joka tapauksessa hyvää huolta. Tällaista työtä tekevän pitäisi suhtautua omaan kroppaan ja huoltoon kuin huippu-urheilijan. Vaikka oikeasti en haluaisi edes samassa tekstissä puhua itsestäni ja huippu-urheilijasta :) Joka tapauksessa teki niin hyvää ja lapojen alueella oleva kireys helpotti tosi paljon. Ensi viikolle varasin uuden, puolentoista tunnin ajan. Seijan vastaanotto on Bulevardilla ja täältä voit katsoa hänen tarjontaansa tarkemin ja varata aikaa! Ostin Seijalta myös infrapunalaitteen jolla voi kotona tehdä lihashuoltoa! Kirjoittelen siitä erikseen paremmin!

Työt ei aina jakaudu ihan tasaisesti päivään. Eilen mulla oli töiden välissä pitkä tauko. Eka ohjaus oli kymmeneltä ja seuraava neljältä. Siitä eteenpäin olon töissä myöhäiseen iltaan asti. Mutta päivällä "lomailin" :) Kävin Hietsussa lenkillä ja sen jälkeen treenasin ulkotreenipaikalla. Suosittelen. Siellä on hyvät välineet! Treenin jälkeen lounas ja hieroja. Ja sitten töihin :)

Tänään illalla töiden luvassa Pilatesta Töölön Method Putkisto Studiolla. Marja vetää kaksi kurssia, jonne osallistun. Huomenna osallistun hänen Method Putkisto kurssilleen ja sitten onkin jo perjantai!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti