Sports Lady®

Sports Lady®

5.8.2016

Uusi tukka ja ilon torstai


Mä oon pitkään halunnut leikata tukan, mutta en oo raaskinut. No muutama viikko sitten siitä kyllä lähti yli 5 senttiä, mutta eilen lähti vielä lisää. Päivitys hiuksiin eilen siis Hiushuone Dreamissa Birgitalla Bulevardilla. Hiusten värjäämisen mä olen lopettanut kokonaan. En oo enää kuukausiin värjännyt niitä. Enkä aio enää värjätä. Mua jännitti ihan hulluna, varmaan enemmän kuin hammaslääkäriin meno. 



Mutta tästä tuli tosi hyvä. Erittäin tyytyväinen olen. Viimeksi on ollut näin lyhyt tukka kun lapsi oli pieni. Poikkaisin pitkän letin "Victoria Beckham" polkaksi silloin. Tykkäsin kyllä, mutta sen jälkeen taas annoin tukan kasvaa. Mutta nyt on pirteä ja uus tukka.

Eilen mulla oli myös fyssari ja sain ihan huimasti kiitosta miten mun olkapään liikkuvuus ja voimatasot on parantuneet. Fyssari oli aidosti todella yllättynyt edistyksestä. Oon kiltisti tehnyt ohjeiden mukaan ja edistystä tosiaan on havaittavissa. Molemmat kädet ovat yhtä vahvat ja liikkuvat nyt. Moni ei noudata ohjeita, mutta silloin on turha odottaa tuloksiakaan. Vähän sama kun personal training asiakkaiden kanssa. Viime kädessä olet sinä itse vastuussa omasta edistymisestäsi. Hyvistä ohjeista ei ole apua jos niitä ei noudata. Mä sain uusia liikkeitä ja parin viikon kuluttua on kontrolli. Sitten kun kaikki on jees, voin alkaa tehdä käden kanssa ja keskittyä työntekoon. Parin viikon kuluttua mulla alkaa tunnit täydellä tohinalla. Sitten olisi hyvä olla kunnossa. Mutta olin kyllä niin iloinen kun sieltä lähdin!




Ja sitten päivän huipennus. Me vietettiin Jaanan kanssa pientä tyttöjen iltaa eilen. Mun rakas ystävä, Rovaniemeltä, on Helsingissä lomailemassa. Jaana hoiti minua ja veljeä kun olin 9-vuotias. Silloin 9 vuoden ikäero toki tuntui, mutta nytpä ei tunnu missään. Löydettiin toisemme muutama vuosi sitten facen kautta ja ollaan pidetty yhteyttä siitä asti. Toiset ihmiset vain ovat niin sukulaissieluja. Mikä ilo ja rikkaus kun on ihania ihmisiä elämässä. Oltiin lapsen kanssa heillä hiihtolomalla kylässä Rovaniemellä ja oli kyllä paras hiihtoloma ikinä. 

Mä laitoin meille Nizzan salaattia ja juotiin viiniä ja lähdettiin Mummotunneliin. Siellä tuli jorattua ja käytiinpä yläkerran karaokessakin laulamassa. Ei ollut siellä ruuhkaa ja saatiin laulaa monta biisiä :D Kiva ilta!




Tänään mulla oli vapaapäivä, joten oon saanut rauhassa toipua eilisen jorailusta.  Yrittäjän toimistohommaa kuitenkin vähän ja kävin tekemässä yli 12 kilsan lenkin. Karisi tunnelin viimeisetkin rippeet tuonne peltojen laidalle. 






Ihanaa viikonloppua kaikille ja mulla se menee Käpylä Cupissa fudismutseillen. 

2 kommenttia:

  1. Hyvä tuo uusi tukka :) Terveen ja raikkaan näköinen :) Hyvä että uskalsit! Ihanaa viikonloppua sinne <3
    Henna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Henna <3 Vähän myöhään vastaus mutta parempi kuin ei milloinkaan. Ihme häikkää näissä kommenteissa ollut pitkään. Ei auta kun vahtia niitä koko ajan itse jos eivät tänne julkaistu tai tule ilmoitusta.

      Poista