Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

6.10.2016

Food pics ja lasipullo -arvonnan voittaja


Pitkästä aikaa ruokapostaustakin. On toivottu ruokapäiväkirjaa ja juttuja ylipäätään ravinnosta. Nämä ruuat ovat sunnuntailta. Aamulla teen aina mehun tai tämän shotin. Tässä mehussa oli 1 kurkku, 3 lehtisellerin vartta, sitruuna ja lime. Suosin vihermehuja, vähemmän laitan niihin hedelmiä. Sokeria tulee helposti kun lisäät mehuihin hedelmää. Keskikokoisessa omenassa on 16g sokeria. Pari kertaa viikossa saatan kyllä omenaa lisätä mehuun, mutta se on ikään kuin herkumpi versio sitten. Mehukone on kyllä vuosikymmenen paras ostos. Oon tykännyt siitä aivan valtavasti ja käytän sitä joka päivä. Mulla on Philipsin kone, siitä kysellään myös paljon mikä laite mulla on. Oon tykännyt siitä. Osat on konepestäviä ja itse kone on kestänyt hyvin ahkeraa käyttöä. En tiedä paremmasta tällä hetkellä. Varmasti on huippuhyviä ja hienoja koneita mihin rakastuisin oitis :) Mehun jälkeen syön varsinaisen aamupalan noin 20 minuutin kuluttua. 


Aamupalana oli gluteenitonta kaurapuuroa, johon lisäsin kookosmannaa päälle. Sen kanssa pari kananmunaa, jonne lurautin soijakastiketta mausteeksi. Mun herkkua, kananmunat soijalla. Luomukahvin joukossa kauramaitoa. Käytin sunnuntain työntekoon, tein nettisivuja. Sivujen tekemisen katkaisi reilun tunnin lenkki. Aivan mieletön ilma ulkoiluun! 



Sitten ruokaa ja takaisin koneen äärelle. Niin helppoa ja nopeaa on keittää vain riisiä ja kipata se salaatin ja loimulohen päälle. Yksi aika vakio ruoka. Loimulohi ja riisi sopii hyvin myös ilman salaattia, kun ne sekoittaa "mössöksi". Hyvä pikaruoka. 



Välipalana söin jugurttia, granaattiomenaa, pellavansiemenrouhetta, suolattuja cashew pähkinöitä (Lidlin roasted & salted cashwet on aivan parhaita, ei tosin luomuja mutta hyviä!). 




Ja "illallisena" toimi munakas ja salaatti. Olin niin katki kuulatunnin jälkeen, etten jaksanut sen isommin laittaa ruokaa. Jääkaapissa olisi ollut kyllä lohta ja vaikka mitä. Munakkaan kanssa taisin syödä riisikakkuja. 


Aika pitkälle syöminen on puhtaista, selkeistä raaka-aineista. Ja usein kiireessä kokattua. Leivän päälle laitan avocadoa tai kananmunaa. Aika vähän tulee leipää edes syötyä. Muutaman kerran viikossa aamupalaksi. Maitotuotteita vähemmän. Joskus luonnonjugurttia, jonne saataan sekoittaa vähän rahkaa. Mutta harvemmin. Ruuat painottuu vihanneksiin, marjoihin, kalaan ja hyviin rasvoihin. Ja välillä syön toki herkkujakin. Syömisen pitää olla iloinen asia ja ruuasta pitää nauttia! Aika paljon katson mitä suuhuni pistän, mutta yhtenä päivänä viikossa saatan syödä ihan mitä mieli tekee. 

Sitten arvonnan voittaja! Lasisen pullon itselleen on voittanut Marjatta Heikkilä. Voittajalle on ilmoitettu meilitse. Onnea vielä paljon! Meneillään on vielä arvontaa I Love Me messujen lipuista. Osallistut siihen täältä.

Ja super iso kiitos teille juttutoiveista. Reseptit ja ravinto saivat eniten toiveita, myös ihon/kauneudenhoito sekä kehonhuolto ja kotitreeniohjeet. Ja paljon muita hyviä toiveita oli. Näitä lähden tässä syksyn aikana sitten toteuttamaan. Eli luvassa paljon toivepostausta lähiaikoina!

Xo
Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti