Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.8.2012

Pakuriteetä ja fitnesskauneutta baarilla


Tänään sain baarille vieraaksi mun ihanan kauniin ystäväni Katin! Juotiin pakuriteetä ja vaihdettiin kuulumisiaNuorempana hevosteltiin Katin kanssa ja nyt on hieman harrastukset vaihtuneet molemmillaKati kisaa Lahdessa seuraavan kerran syksyllä ja sinne pitää päästä katsomaan ja kannustamaan! Ja tällä naisella sitä lavasäteilyä ja kuntoa aina riittää! Kati muuten ottaa myös valmennettavia jos Oulun suunnalla asustelet ja kaipaat hyvää treenaria.




Haastattelin Katia samalla kisa- ja muista jutuista ja tässä jaan teillekin muutaman hänen vinkkinsä syömiseen liittyen!

  • syö yksinkertaisesti
  • syö hyvää ruokaa
  • liha ja katkaravut sekä ravut (jes rapujuhlatkin tulossa taas syksyllä) ovat erinomaisia proteiininlähteitä
  • pasta ja riisi ovat hyviä hiilareita
  • muista säännöllinen ateriarytmi
  • syö päivässä 2 lämmintä ateriaa
Jes mullekin tuli tsemppiä omaan projektiin kun tuli juteltua Katin kanssa! Ihana päivän piristys!

2 kommenttia:

  1. Voi hitsi, katkarapuja! Niitä tuleekin syötyä aivan liian harvoin.. Mutta vähänkö alko tekemään nyt mieli katkarapusalaattia! :D

    VastaaPoista
  2. No sama juttu! Mä luulen että me syödään viikonloppuna kyllä katkarapuja myös ja kohtahan alkaa rapukausikin!

    VastaaPoista