Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.8.2012

Perjantain aamutreeni ja "ohjelma" sekä syömisistä



Huomenta! Mä nousin taas kuuden jälkeen ja nyt on aamutreeni tehtyPuoli tuntia meni aikaa ja nyt oli kiva katsoa sykemittariakin kun sain siihen vihdoin vaihdatettua patterit. Gymbossia en jaksanut ajastaa ja puhelimesta piippausääntä ei saa edes värinälle joten katselin kellosta aikaa!


Kesto 30 min
Keskisyke 128
Huiput 166
Kulutus 149 kcal

Näin kauniina mun kynnet muuten pysyy (lakkasin ne pari päivää sitten)
Alkulämmittelyksi käsien pyörittelyä ja vartalonkiertoja ja varjonyrkkeilyä sekä kuulan kanssa vartalonympäripyörityksiä ja etuheilautuksia.


1) Rinnallevetoa 1 min oikealla kädellä ja 1 min vasemmalla kädellä x 2
2) Maastaveto 1 min ja etuheilautus ylös asti 1 min x 2
3) Kyykky ja pystypunnerrus 1 min ja rintapunnerrus käsi kuulan päällä 1 min x 2
5) Etuheilautus päänympäripyörityksellä 1 min sivutaivutus 1 min (30 sek/puoli) x2


Sit fillarilla duuniin!


Tähän asti viikko on syömistenkin puolesta mennyt tosi hyvinEi sortumisia (lukuunottamatta kahta Angry Birds karkkia jotka lapsi mulle eilen antoi)Oon syönyt joka päivä aamiaisenlounaanvälipalanpäivällisen ja iltapalan.


Aamiainen - puuroa & marjoja & raejuustoa tai puuroa ja marja/vaniljaprotsku smoothie
Lounas - smoothie baarilla (marjojaprotskuafoodeja)
Välipala - rahkaa ja marjoja tai latte ja/tai protskupatukka
Päivällinen - kanaa/kalaa & vihanneksia ja vähän pastaa/riisiä
Iltapala - rahkaa & marjoja & psylliumkuitu/pellavansiemenrouhe


Lounaana mä söisin myös vihanneksia ja kalaa/kanaamutta töissä ei ehdi syödä joten smoothie on nopea ja helposti saatavillakin vielä!


Ja kai mä oon loman aikana vihdoin oppinut jotainLomalla jaksoin urheilla ja puuhata väsähtämättä kun nukuin tarpeeksiTällä viikolla en oo kertaakaan tehnyt illalla myöhään töitäEilen illalla mun teki mieli kirjoittaa vielä muutama meili mutta sen sijaan katsoin uutiset ja luin kirjaa! Tää viikko on mennyt hyvin fillaroidessa töihin ja tiskin takana seisoessa ja parit aamutreenitkin oon tehnytSitä ei vaan jaksa jos nukkuu vähän ja tekee töitä yötä myöten Ehtii ne meilit tänäänkin kirjoittaa! Ja huomenna saa nukkua kun on lauantai!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti