Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

8.8.2012

Viikon treeniliike - takapuoli timmiksi



Olipa kerran salilla kun tehtiin mun treenattavan kanssa vähän erilainen jumppa! Yksi liikkeistä on lempparini ja jaan sen teille tässä! 
  1. Ota pallo käteen (kyynärpäät lähelle toisiaan pallo rinnan edessä) ja asetu mahdollisimman lähelle seinää.
  2. Laskeudu kyykkyyn (jalat 90 asteen kulmaan).
  3. Nouse ylös ja heitä pallo korkealle seinään ja ota koppi ja laskeudu taas alas.
  4. Tee minuutti (käytä puhelimen Gymbossia apuna) ja pidä minuutin tauko.
  5. Tee 3-5 sarjaa



Haastavuutta treeniin saat lisää kun otat oikein leveän haara-asennon jalkaterät ja polvet (huom samaan suuntaan) osoittamaan ulospäin ja tästä laskeudut mahdollisimman alas kyykkyynKyllä pylly tykkää!

2 kommenttia:

  1. Sinut on haastettu! :) http://kilot-kuriin.blogspot.fi/2012/08/haaste-x-2.html

    VastaaPoista
  2. Kiitti Mokkis! Mullehan kysymyksiä satelee nyt ja vastailen noihin sun kyssäreihin vaikka sitten erikseen kun just oli eilen mulla tää sama haaste blogissa! Ihanaa päivää!

    VastaaPoista