Sports Lady®

Sports Lady®

9.6.2016

Cycling and some shopping


Kylläpä kulki lepopäivän jälkeen tänään. Päivä alkoi aamupalan jälkeen fillaroinnilla Kumpulaan aamu-uinnille. Oli hiljaista. Vähän viileää ja tuulista. Sain oman uintiradan. Puolen tunnin uinnin jälkeen siirryin vesikävelemään. Siellä radalla oli mun lisäksi kaksi ihmistä. Lopuksi kunnon löylyt. Aamulla ei ollut lapsiakaan saunomassa, joten sai heittää kunnon löylyjä. Hieno aamun aloitus. 

Päivän aikana tuli fillaroitua aika monta tuntia, paikasta toiseen. Päivän päätteeksi pääsin fyssarille. Sitä olin odottanut pitkään. Hyville on ajat varattuja enkä ois ilman mun isää saanut aikaa ennen elokuuta. Olkapäätä mobilisoitiin ja katsottiin venyttäviä ja vahvistavia harjoitteita. Se tuntuu jo nyt paremmalle ja mulla on hyvät ohjeet sitä kuntouttaa. 


Matkalla fyssarille päädyin jostain syystä vahingossa Forumin Intersporttiin ja siellä oli loppuunmyynti. Uups.. Olin haaveillut uudesta repusta. Mulla on äidin vanha reppu ja se on "pikkaisen" hiostava, kun ei ole uusinta teknologiaa. Lapsi pölli mun edellisen repun, joten oon käyttänyt äidin reppua. Ja Intersportista mä sitten löysin tän Salomonin repun hyvstä alesta. On se kevyt ja hyvä selässä. Ei hiosta :) Happy happy! Luxusta pyöräillä nyt. 


Piti vielä hommata kuntoutusta varten yhden kilon käsipainot ja kävin ruokakaupassa Prismassa, josta ne löytyi 7 eurolla. Nyt on iltajumpat olkapäälle tehty ja samoin venyttelyt. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti