Sports Lady®

Sports Lady®

9.3.2017

Uutta kotiin




Miten teillä on päivä sujunut? Mä olen ollut asiakkailla ja tehnyt paperihommia kotona. Ja ollut pikkupoikien kotiäitinä siinä välissä. Tänään oli ihan pakko poiketa Maison Helsingissä. Kävin ohjaamassa yhden treenattavani kotona hänelle treenin, ja kuinkas ollakkaan autolle löytyi paikka juuri tuon liikkeen edestä. Mun piti itse asiassa siellä käydä viime perjantain vapaapäivänä Hennan kanssa, mutta liike oli silloin suljettu. Joten pakkohan sinne oli mennä nyt. Aivan ihana kauppa ja kukat löytyi helposti, vaikka valikoima on valtava. Kun tietää ja tuntee oman makunsa ja kotinsa, ei päätös ollut vaikea. 





Kukat pääsi makkarin yöpöydälle. Makkarin sisustus mulla on vielä ollut vähän vaiheessa. Sängynpääty on tilattu ja sitä odottelen lähipäivinä saapuvaksi. Sitten kelpaa viikonlopun Hesaria lukea sängyssä! 






Eli sain kuin sainkin Naistenpäiväkukkaset. Tosin päivän myöhässä ja itse hankittuna taas, mutta väliäkös sillä :) Illaksi vielä PT-asiakkaita ja toiminnallisen treenin tunti. 




Varsinainen sporttipostaus tämä. Joskus on niin ihana kirjoitella ihan muusta kun treenistä ja syömisistä. Se on kuitenkin mun työtä.. Tällaista kepeää hömpöttelyä sitä vain kaipaa joskus. Eilinen oli niin horror päivä, että unohdin teillekin toivottaa hyvää naistenpäivää. Toivotellaan nyt siis sitä päivän myöhässä. Jos se ei haittaa?

Naistenpäivä pitäisi olla joka päivä, lähinnä naisten tasa-arvoisuus pitäisi saada jokapäiväiseksi ja vallan pysyväksi asiaksi. Itse olen työelämän suhteen siitä onnekas, että olen yrittäjä. Saan juuri sen verran kuin jaksan töitä tehdä, en koe että euroni olisi 0,80 eur (tosin joskus pikemminkin tuntuu se näin yrittäjän näkökulmasta olevan 0,50 eur, heh..). Mutta olen kuin olenkin johtaja omassa yhden naisen yrityksessäni. Johtajalla en tarkoita sitä, että rahanahneesti yrittäjänä keräisin mammonaa ja materiaa ympärilleni, vaan sitä että olen ottanut elämän omiin käsiini vaihtaessani alaa ja ryhtyessäni yrittäjäksi. Siitä olen super iloinen ja kiitollinen, kaikista yrittäjyyteen liittyvistä satunnaisista haasteista huolimatta. Ja tytöttelyä ei tarvitse kuunnella keneltäkään ;)

Ihanaa torstaita teille <3

5 kommenttia:

  1. Kaunis kukkakimppu on🌹 olisin kysynyt minkälainen sänky ja patja sinulla on? Pitäisi ostaa uusi sänky. Vaikea valita, mikä olisi selälle hyvä. Muistin, että joskus kirjoitit patjasta, mutta en löytänyt sitä kirjoitusta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, mä tykkään tosi paljon ✨🌸 Mulla on jenkkisänky jossa on tempurin patjat. Ne on kyllä olleet tosi hyvät. Ehkä löydät sen kun laitat hakukenttään vasemmalle ylhäälle netti versiossa hakusanan Tempur. Ihanaa viikonloppua ☀️☀️

    VastaaPoista
  3. Kiitos, Hanna💖 löysin sivun. Samoin sinulle ihanaa viikonloppua🌹

    VastaaPoista
  4. Kiitos, Hanna💖 löysin sivun. Samoin sinulle ihanaa viikonloppua🌹

    VastaaPoista