Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

26.7.2017

Hauistreeni

Habatreeni kotona

Monella varmasti lojuu nurkissa käsipainot. Tässä tehokas ja nopea hauistreeni, jonka voit tehdä helposti kotona. Hauiksen lisäksi harjoitus vahvistaa corea ja parantaa tasapainoa kun teet liikkeet 2 ja 3 yhdellä jalalla seisten.

liike 1

Tee kiertoharjoitteluna 3-4 kierrosta tai salitreenin omaisesti 3 sarjaa ensin liikettä 1 (sarjojen välissä 30 sek tauko) ja siirry seuraavaan liikkeeseen. Tee 12-15 toistoa per käsi. Lämmittele ennen treeniä!

1) Hauiskääntö toinen käsi ylhäällä ja alempi käsi tekee kääntöä --> vaihda puoli
2) Lankussa vasarakääntö vuorokäsin 
2) Yhdellä jalalla seisten toinen hauis staattinen pito (90 kulmassa) ja toinen käsi tekee samalla hauiskääntöä (kämmen eteenpäin)
3) Yhdellä jalalla seisten hauiskääntö (kämmen eteenpäin) ja vasarakääntö (peukalot ylimpänä) vuorotellen 

vasarakääntö lankussa

liike 3: staattinen pito & hauiskääntö
Happy training!

Xo 
Hanna



2 kommenttia:

  1. Onpas kiva treeni, piti laittaa heti muistiin :) Hauistreeni on oma suosikkini ja välillä tuntuu vaivalloiselta lähteä tekemään sitä salille. Aion ehdottomasti testata tätä treeniä, kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavaa, kiva kuulla! Hyviä treenejä :)

      Poista