Sports Lady®

Sports Lady®

25.7.2017

Tuesday thoughts


Tänään on ollut siivouspäivä. Heräsin aamulla ja ensimmäinen ajatus oli, että pakko päästä golfaamaan kun on vapaapäivä. Pelasin eilen ja sunnuntaina 18 reikää ja kävelyä on tullut aika paljon. Eilen olin tosi katki. Ei oo kroppa vielä tottunut tuollaiseen neljän tunnin kävelyyn, vaikka paljon liikuntaa oon harrastanut ja työksenikin sitä teen. Aikansa kestää, että keho tottuu. Mutta olen koukussa lajiin. Niin koukussa. Eli tänään on ollut pakko huilia, vaikka mieli olisi tehnyt a) golfata b) treenata (kun ei pääse golfaamaan).. Oikeastaan kyllä mun "huiliminen" on ollut siivoamista. Vein myös itsepalvelukirppikselle tavaroita, alkaa loputkin rojut olla karsittu kaapeista. Mutta olen mä sohvallakin löhönnyt.




Viime viikolla oli Hesarissa juttua lifestyleblogeista ja -bloggaajista, onko heidän elämänsä liiankin ihanaa ollakseen totta. Blogeissa kun esitellään elämää ihanteellisimmillaan. Mielestäni niin niitä pitäisikin lukea, eikä aidon elämän kuvauksina, mutta usein bloggaajasta muodostuu "täydellinen" kuva ja hänen arjestaan ja elämästään täydellinen. Eihän se sitä kellään ole. Itsekin postaan kivoja juttuja, jätän ne arjen haasteet kertomatta sillä haluan varjella yksityisyyttäni enkä usko että kukaan saa tsemppiä minun ongelmistani. Enkä mä silloin kuvaa kotia kun kämppä on niin sanotusti räjähtänyt.. Jätän kertomatta myös ihanat ja tärkeät läheisten kanssa vietetyt hetket, ja jätän julkaisematta heihin liittyvät kuvat, koska se on heidän elämäänsä. He eivät välttämättä halua näkyä eivätkä halua asioistaan puhuttavan. Ystäviä ja ihania ihmisiä on ympärillä vaikka he eivät täällä näykään. Mulla on myös alusta asti ollut periaatteena, etten postaa tänne lapsestakaan yhtäkään kuvaa josta hänet voisi tunnistaa. Eikä tuon ikäinen halua edes kuviaan laitettavan minnekään. Kymmenenvuotiaan kaverit ovat jo siinä iässä, että osaavat löytää netistä vaikka mitä. Tavallaan ne tärkeimmät asiat pitää jättää täällä kertomatta, on vedettävä tietynlainen raja siihen mitä kertoo ja mitä ei. 

Elämän hyviä hetkiä, tai oikeastaan parhaita hetkiä, ovat ne läheisten ja rakkaiden kanssa vietetyt hetket. Pitkät keskustelut, yhdessä tekeminen tai vaan oleminen. Hyvän ystävän kanssa voi olla myös hiljaa, ystävyys kestää hiljaisuuden. Tai joskus on ihana kesäiltana istua parvekkeella kaverin kanssa maailmaa parantamassa. Lomalla on ollut paljon tällaisia hyviä hetkiä. Tämä viikko vielä lomaa ja sitten kohti arkea ja ohjauksia. Töihinkin on ihana taas palata hyvän loman jälkeen. 




Ihanaa tiistai-iltaa kaikille!

Xo
Hanna

P.S. Luvassa tällä viikolla ohjeet mm. tehokkaaseen HIIT & core treeniin sekä hauistreeniin. Lyhyitä tehokkaita settejä. Oman kehon painolla. Kotona tehtäväksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti