Sports Lady®

Sports Lady®

23.7.2017

Lomatouhuja



Kolme lomaviikkoa on kohta takana. Meneepäs aika nopeasti. Viikko on jäljellä lomaa ja sitten onkin ihana päästä töiden kimppuun takaisin! Vikan lomaviikon aion käyttää pelaamalla mahdollisimman paljon. 

Perjantaina sain houkuteltua jälkikasvun rangelle. Mun sisko neuvoi häntä lyömään, äidin neuvothan ei kelpaa, ärsyttää vaan. On sitten kyse venyttelystä tai mistä vaan urheilusta. Parin korillisen jälkeen oli lapsen lyönneissä ero kuin yöllä ja päivällä. Miten nopeasti lapset kyllä oppii. Toivottavasti saisin pelikaveria hänestä vielä joskus.. Laskettelemaan opetin hänet 3-vuotiaana, ja mulla on ollut ihan huippua seuraa mäessä jo viisi vuotta. Pari ekaa vuotta oli vähän raskaampaa itselle, mutta se palkitsee sitten lopulta. Ekat mustat rinteet hän laski 5 vuotiaana, joten ei ole äidillä huolta ettei pääse tarpeeksi haastaviin mäkiin. Oon kyllä niin onnellinen miten ihana poika mulla on jonka kanssa voidaan tehdä kaikkea kivaa ja paljon liikunnallisiakin juttuja yhdessä. 



Lenkkejä on tullut tehtyä joka päivä tällä viikolla. Välillä on satanut ja ukkostanut, välillä paistanut aurinko. Rentoa lomailua ollut kyllä ja ihaninta on ollut nähdä ystäviä ja perhettä. 



Tänään rohkaisin itseni, ja kävin ekaa kertaa golfaamassa yksin. Ihan vieraassa seurassa, en tuntenut toista pelaajaa entuudestaan. Lapsi meni yllättäen kaverilleen kylään ja soitin Tuusulaan pääseekö sinne pelaamaan johonkin porukkaan. Jännitti ensin tosi paljon, lähinnä se kun olen vasta alotitanut että osaan tehdä oikein kaiken vieraiden seurassa. Onneksi mulla on ollut hyvät oppaat edellisillä kierroksilla ja peli alkaa kulkea ja osaan kulkea kentällä hidastamatta peliä. Olen myös päässyt pelaamaan ja harjoittelemaan hyvin, ja se alkaa kentällä kantaa hedelmää. Tänään oli tosi hyvä peli ja sain arvokkaita vinkkejä. Sanoin heti kanssapelaajalleni, että olen vasta aloittanut ja minua saa neuvoa ja opastaa enkä halua hidastaa hänen peliään. 

Oli älyttömän mukava pelata hyvän pelaajan ja kivan tyypin kanssa. Jännitin ensin, että saan pelikaveriksi jonkun joka ärsyyntyy aloittelijasta, mutta meillä olikin tosi hyvä peli. Juttua riitti, en ollut jarruttamassa peliä (mitä ensin pelkäsin), sain paljon hyviä neuvoja ja hänkin sai hyvän pelin. Eli rohkeasti vain yksin pelaamaan! Mulla oli ainakin huippu hyvä ensimmäinen kokemus tästä tänään. Nämä kuvat ja selfiet on napattu sen jälkeen, kun jatkoin yksin viimeiset 6 väylää.. En tietenkään kehdannut räpsiä siellä yhdessä pelatessa :D Hänen oli tarkoitus pelata vain 9, mutta seuraksi ehti pelaamaan vielä muutaman ylimääräisen. 6 viimeistä pelasin yksin.


Ihan mahtava laji. Joko te ootte ihan ärsyyntyneet mun innostukseen.. Toivottavasti ette, mä oon nimittäin aivan innoissani. Tänään oli pelillisesti ehdottomasti paras kierros. Tuusula on myös huomattavasti helpompi kuin Master Golf, hyvä aloittaa niistä vaikeista haha. Erittäin kiva kenttä ja sinne vielä uudestaan!




On kyllä niin kivaa kun on oikea, oma harrastus. Marttailun ja avantouinnin sekä laskettelun lisäksi. Jee! Ihanaa viikkoa teille kaikille ja tämä tyttö suuntaa heti aamupäivällä takaisin golfkentälle <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti