Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

8.5.2015

Mitä tänään syötäisiin ja mikä on onnistunutta painonhallintaa

Painonpudotus tuntuu olleen kaikkien puheissa ja keskusteluissa koko alkuvuoden. Yksi avain onnistuneeseen painonpudotukseen ja painonhallintaan mun mielestä on seettä vaihtelee ruokia. On helpompi noudattaa ruokavaliota lopun elämäänsäkun siinä on vaihtelua! 

Toinen tärkeä seikka (onnistuneessa painonhallinnassa) mun mielestä on riittävä hiilarien saanti. Tästäkin ollaan montaa mieltämutta mun mielestä hiilareita pelätään nykyään yhtä paljon kuin muutama vuosi sitten rasvaa. Etenkin jos työ on fyysinenon tarpeellista huolehtia riittävästä hiilarien saannista. Kyllä mäkin olen niitä "pelännyt". Pidemmällä aikavälillä ihmistä ei ole luotu noudattamaan vähähiilarista ruokavaliotasitä väsähtää hyvin nopeasti. Ja silloin tekee mieli herkkujaväsyttääärsyttää ja tekee mieli syödä väsymykseen. Liian vähähiilarinen ruokavalio sotkee lopulta hormonitoiminnan ja keho on jatkuvassa stressitilassamitään ei tapahdu painonpudotuksen suhteen ja sairastutaan. Sitten on myös se toinen ääripääkun hiilareita ja etenkin huonoja sellaisia tulee elimistöön liikaa. 

Kokkaan tosi paljonTeen kaiken itse. Alla on muutamia tämän viikon ruokiaVihanneksia on tullut syötyä paljonmutta "tavallista salaattia" ei ehkä kertaakaan? Syön viisi ateriaa päivässä ja kaikki ovat oikeaa ruokaaPalautusjuomia en käytä lainkaan ja patukoita vain äärimmäisessä hätätapauksessa.

Teen asiakkailleni paljon ruokavalioita ja silloin painonpudotus on paljon helpompaa kuin yksinRavintovalmennuksessa sinulle suunnitellaan monipuolinenjuuri sinun tarpeitasi vastaavaruokavalioTiedustele lisää hanna@sportslady.fiRuokavalion hinta on 100 eur.

aamiaisena ruisleipää/avocadoa/kananmunaa
välipalana Bulgarian jugurttia/omena/kanelia
aamiainen Smoothie ja luonnonjugurttia protskulla ja myslillä
lounaaksi kalkkuna/qvinoa -salaatti pinaatilla ja kurkulla 
päivälliseksi tortilla/vihanneksia/kanaa/raejuustoa
aamiaisella tuorepuuro kaurahiutaleista ja mantelimaidosta vaniljaprotskulla sekä banaanilla ja hasselpähkinävoilla
välipalana päärynä ja hasselpähkinävoita
päivälliseksi kalkkunaa/parsakaalia/herneitä/kvinoaa/bulgarian jugurttia/valkosipulia/mausteita
lounaaksi tortilla/tonnikalaa/salsaa/raejuustoa/tomaattia/kananmunaa
illalliseksi vihanneksia ja kanaa sekä qvinoaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti