Sports Lady®

Sports Lady®

13.2.2016

Hiusprojektia ja viikonloppua


Uusi tukka. Mietin pitkään käynkö laittamassa väriä, tavoitteena kun on juuri päästä värjäämisestä eroon. Oon viimeksi käynyt kampaajalla pari kuukautta sitten. Aika pitkä aika.. Yleensä on ollut pakko mennä 6 vkon välein. Silloin kun oli vaalea tukka. Nyt taas ei varsinaisesti ollut sellaista juurikasvuongelmaa. Ongelma olikin ehkä se, että löysin harmaita hiuksia mun päästä :D Apua, en oo ikinä miettinyt, että niitähän tässä tietysti tulee jossain vaiheessa (niitä Birgittakin löysi 3..). Haha! Eikä sekään ollut varsinainen syy. Ajattelin, että tukka saisi vähän eloa ja piristystä. Niinkuin saikin. Ja mäkin sain eloa ja piristystä elämään. Oon yrittänyt alkuvuoden nipistää vähän kaikessa, kun on tullut niin paljon odottamattomia ja isoja maksuja. Vein lapsen parturiin eilen ja ajattelin ensin, että oma tukka saa olla. En raaski.. Mutta kyllä siitä vain hyvä mieli tulee kun sijoittaa vähän itseenkin. Ja nyt se on laitettu. Hyvä mieli.

Tukkaa ei ole leikattu muutamaan kuukauteen ja tavoitteena on taas kasvattaa siitä piiiitkä! Nyt se vain kiharrettiin kun olin menossa treffeille ja syömään.  Tavoitteena on selllainen surffitukka, jossa on oma väri. Katsotaan koska käyn seuraavaksi värjäyttämässä. Tämä väri kun tästä taas haalenee, on lähempänä tuota alemman kuvan oikeanpuoleista tukkaa. Juuressa oma väri ja muussa tukassa vuosien vaalennus. Ja sitten ne 3 harmaata hiusta ;)



Jälkeen ja ennen. Tuo "ennen kuva" oli eilen kotona otettu lähinnä itseä varten, voinko mennä tuossa asussa tänään serkun häihin. Taitaa olla liian tumma. Pitää keksiä jotain värikkäämpää. Häät on kuitenkin häät. Mä oon tosi huono nykyään shoppailemaan mekkoja, kun niille ei enää päivittäin ole käyttöä. Enkä tykkää sellaisesta kertakäyttömeiningistä.. Tuo Tigerin mekko on monta vuotta vanha, samoin toi tekoturkis ja laukku.. Mutta tarviiko sitä sitten hirveästi shopata, jos kerran ostaa mieleistä ja ajatonta. Ja kun yrittää pysyä about samankokoisena. Ja kun noille mekoille vaan ei niin usein ole enää käyttöä, kun niitä ei voi töissäkään enää pitää. Enemmänkin olen tyytyväinen nykyään mun ekologisuuteen, ja soimaan itseäni siitä jos menen ostamaan turhia vaatteita. Toisaalta vielähän tässä ehtisi jonkin värikkään mekon hakea. Häät alkaa kolmelta. Ja kerran se serkku vain naimisiin menee.. On tää naisen elämä välillä hankalaa. Hyvä, että on vaihteeksi tällaisia ongelmia :D Ei ehkä just suurimpia niistä kaikista. 


Aamun mehut on juotu, kasvohoito tehty, kynnetkin laitettu ja aurinko paistaa. Mehussa oli tänään kaalia, punakaalia, punajuurta, porkkanaa ja omenaa. Ajattelin taas, että nyt se kone hajosi kun kaalia sinne laitoin.. Uskallankohan enää kaalia laittaa. Tuntuu olevan koneelle kova pala joka kerta. 


Nyt sitten vihdoin ulos ovesta. Lenkille (ja mekon hakuun) :D 
Hyvää lauantaita kaikille!


2 kommenttia:

  1. Onpas onnistunut väri!!! :-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ninni :) Mulla on kyllä paras kampaaja. Hiushuone Dream ja Birgitta. Oon käynyt hänellä jo 20 vuotta :) Hyvästä ei kannata luopua!

    VastaaPoista