Sports Lady®

Sports Lady®

14.2.2016

Sunny Saturday



Wautsi mikä lauantai! Aamu herätti auringollaan ja lähdin kävelylle. Mun serkku meni eilen naimisiin, ja halusin vähän tuulettua kuitenkin ennen juhlia. Mun juhlavalmistelut oli menneet tosi viimetinkaan, ja mekon häihin löysin ihan viimemetreillä. Mutta mikä ilma! Koko viikko oli sateista ja pimeää ja tänäänkin taas.. Mutta toi eilinen sää. Kyllä oli oikeaan päivään aurinko päättänyt säteensä lähettää. 



Mä en edes muista milloin olisin lenkkeillyt aurinkolasit päässä. Sitten lenkin jälkeen tulikin kiire. Nopea laittautuminen. Ehkä olisin halunnut laittautua vähän pidempään.. Tukka jäi kihartamatta, kun en halunnut myöhästyä. Häät oli Vanhassa Kirkossa ja huomasin, että mulla on vähän aikaa joten kipitin Birgitan kampaamolle Dreamiin siihen viereen, ja sain lainata suoristusrautaa ja fiksasin tukan 10 minuutissa ja juoksin kirkolle. 

lähdössä kotoa
Häät oli ihanat ja hyvin suunnitellut. Ja oli ihana nähdä rakasta perhettä, sukua. Ja ennen kaikkea todistaa kahden suloisen ihmisen onnea. Meillä on äidin puolelta niin pieni suku ja kaikki on tosi tärkeitä ja läheisiä ihmisiä. Ja oikeasti nämä häät oli ohjelman puolesta varmaan parhaat häät missä ikinä olen ollut. 


Tänään ystävänpäivän viettoa ihanan Katjan kanssa. Lenkkeilyä räntäsateessa, ruoanlaittoa kotona ja ystävän kanssa jutustelua. Ja kuulatunti tottakai illalla. Uuteen viikkon taas :)

1 kommentti:

  1. Heippa! Kiitos kivasta blogista, tullut jo pidempään seurattua. Nyt haluaisin tietää, mistä tämän kauniin mekon hankit? Näyttää tosi hyvältä ylläsi!:)

    VastaaPoista