Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

21.2.2016

Sunnuntain Pilatesta ja nopea papusalaatti




Sunnuntaista tuli varsin rauhallinen lomapäivä. Nukuttiin kaikessa rauhassa. Mä taisin koko talossa herätä ensimmäisenä. Oma rauhallinen hetki tehdä kotijumppaa. Pilatesta ja muutama joogaliike. 45 minuutin harjoituksen ehdin tehdä ennen kuin muut alkoivat heräillä. Kissat kävi ihmettelemässä mun aamujumppaa. Piti lähteä laskettelemaan, mutta lapsella oli sen verran flunssainen olo, että päätettiin ottaa tänään rauhallisesti ja yrittää huomenna uudelleen. Lauantaina oli pitkä päivä ulkoillen. Ja oikeastaan melko rankka päivä olikin. 




Lomalla on ihanaa olla. Kaikessa rauhassa herätä, syödä aamiaista, istua, jutella, vaan olla.. Vähän niin kuin Minni-kissa kuvassa. Puolen päivän maissa lähdettiin käymään parilla kirppiksellä. Mä en löytänyt mitään shopattavaa, mutta lapsi löysi. Kuitenkin kun käytiin Lidlissä ruokakaupassa, ostin Pilates –vanteen. Se ei todella ollut hinnalla pilattu: 7,95 eur. Huomenna aamulla ehkä jumppaa sitten tämän avulla :) Sitten rentoa ruuanlaittoa, pienet päikkärit, ihan olemista vaan. Ja illalla ulkoilua ja reilu tunnin lenkki. Saunassa on ollut ihana käydä joka ilta, ja hangessa pyörimässä :)



Iltapalaksi lenkin jälkeen Jaanan tekemää salaattia. Kevyt ja maukas iltapala.

Nopea papu/tonnikala –salaatti

2 hengelle

400g pakastepapuja
2 prk tonnikalaa vedessä
mausteet: chiliä, mustapippuria, valkosipulijauhetta, currya
2 rkl oliiviöljyä

Keitä papuja sopivan pehmeiksi, muutaman minuutin. Keitinliemeen voi laittaa ripauksen suolaa. Sekoita tonnikala keitettyihin papuihin. Lisää hieman öljyä ja mausteet ja ripaus suolaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti