Sports Lady®

Sports Lady®

15.5.2016

Pori weekend

Oli kyllä huippu Porin reissu. Olin perillä jo perjantaina puolen päivän jälkeen ja yövyin viikonlopun ystävien luona. Kävelyä tuli viikonlopun aikana aivan valtavasti. Perjantaina oltiin heti Katinkurussa ja matkaa taittui 10 kilometriä. 




Venyteltiin kunnolla lenkin jälkeen. Näytin venytykset ja opastin Method Putkisto -jutuissa kavereita. Makailtiin nurtsilla ja venyteltiin. Oli mahtava ilma perjantaina. 





Sitten illalla kävin vielä Yyterissä kävelyllä. Ja senkin lenkin jälkeen tuli venyteltyä. Yyteri on aina niin henkeäsalpaavan upea. Jos asuisin Porissa, ajaisin tänne varmaan tosi usein lenkille. Tällaisia paikkoja ei vain ole joka paikassa.

Lauantaina oli ihana nukkua pitkään ja kävin Kirjurissa kävelyllä aamupäivällä. Kivaa vaihtelua mulle, kun sinne on tullut ne valmiiksi mitatut kävelyreitit. Tuli mentyä vähän uusia reittejä.




Sitten mä löysin uuden kukkakaupan. Liisankatu 8:sta. Floristimestarin. Ihana kauppa ja ostin Maaritille kiitoskukkasia Edith Piafin esitykseen. 




Sitten iltapäivällä vedettiin vielä Katinkurun lenkki, 10 kilsaa. Ja venyttelyä lisää. 



Täydellistä Porimeininkiä ja relausta. Kävelyä, kehonhuoltoa, hyvää ruokaa, hyvää seuraa, ei telkkaria, ei läppäriä. Ja ihanaa olla kavereilla kylässä, silloin sitä on niin täydellisen lomalla kun ei kotona kaikki asiat häiritse. Ja täydellisen lomalla kun ihanat ystävät laittaa ruuat valmiiksi eikä saa mitään tehdä. Todellista luksusta päästä valmiiseen pöytään. 

Illalla mä olin katsomassa Maaritin esityksen Kulttuurikulmassa. Edith Piaf on mun lemppari, tarinan kaikessa surullisuudessaan. Oon nähnyt dokumentit ja leffat ja monet tulkinnat lauluista. Mutta kun hyvä ystävä tulkitsee vielä sen aivan upeasti, on elämys taattu. Kiitin vedenpitävää meikkivoidettani kyllä esityksen jälkeen :) 




esityksen jälkeen Kultturikulman backstagella 
Sunnuntaina piti mennä fiilistelemään vielä Kirjuriin, pienelle kävelyle vaikka vähän satoikin. Sitten piti jo lähteä ajelemaan kotia kohti. En muista milloin olisin ollut näin rentoutunut. Skumppaakin tuli kivasti kilisteltyä viikonlopun aikana :)  





Kotona paistoikin ihanasti aurinko ja oli kiva mennä vetämään tuntia kun oli levännyt ja rentoutunut niin hyvin. Kaupassakäyntiä, ruuanlaittoa ja takaisin arkeen. Ja lasta oli tietysti ihan kauhea ikävä myös. Kyllä mä Poria vaan niin rakastan ja voisin helposti asua siellä. Tosin rakastan kyllä nykyistä, ihanaa, kotikaupunkia enkä muuttaisi täältäkään mihinkään. Onneksi Pori on lähellä, sinne ei aja pitkään. Tulee kesä ja tulee jazzit. Niitä mä odotan! Porissa tulee varmasti käytyä lähiaikoina enemmän taas. 



illallinen kuulatunnin jälkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti