Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

7.6.2013

Salilla

Tänään mulla oli vuorossa rinta/olkapää/ojentaja treeni. Lämmittelyn jälkeen aloitin penkistä ja ystävällinen nuorimies tuli varmistamaan kun pyysin. Sitten pari sarjaa penkkipunnerrusta käsipainoilla. Yläviistopenkkiä käsipainoilla ja lopuksi rintaosastoa vielä taljassa. Tähän päälle olkapäitä. Pystypunnerrusta käsipainoilla, vipunostoja sivulle.


Ojentajaa tein dippinä autettuna. Sitten taljassa ja lopuksi käsipainoilla. Muutamat vatsat ja venyttelyn ehdin tehdä ennen kuin piti mennä taas eteenpäin.

Viikko on ollut tosi kiireinen ja stressaavakin. Ja olen nukkunut aivan liian vähän. Aikatauluja on hieman myös muuttanut lapsen fudisleiri. Pikkumiehen kanssa olen pystynyt pitämään rauhallista meininkiä yllä, vaikka kiire on välillä ollutkin. Hoputtaminen vain pahentaa ja itsekin stressaantuu enemmän kun kehittää sen kiireen itselleen. Eilen aamulla alkoi hymyilyttää kun pikkumies autossa istui kädet polvien päällä ja alkoi kuulua "ommm".

Ihana perjantaita! Mä taidan olla huomenna penkkiurheilija ja relata vaan, katsoa Madden häät telkkarista ja viettää aikaa rakkaiden kanssa.



Tähän loppuun vielä Johannan kultainen kirjoitus meidän treeneistä hänen blogissaan! Kahdessa kuukaudessa saatu hyviä tuloksia ja matka jatkuu Johannan kanssa! Upea mimmi jolla asenne kohdallaan!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommenttia:

  1. moi!
    miten sinä itse treenaat, käytkö säännöllisesti salilla, kahvakuulailet, vai mitä touhuat?:)

    VastaaPoista
  2. Moi!

    Mä käyn salilla, juoksen, kävelen, kahvakuulailen, Hot joogaan, venyttelen.. Monipuolisesti kaikkea ja nyt treenaan enemmän juoksua.

    VastaaPoista