Sports Lady®

Sports Lady®

13.12.2014

Lauantain kuulumisia ja uusi voimajauhe


Huomenta sinne! Viikko on mennyt jouluvalmisteluja tehden ja niistä on enemmän ollut Instan puolella kuvia. Treenejä on tälle viikolle tullut yksi salitreeni ja yksi kuulatreeni. Aika kovia sellaisia molemmat ja muuten liikunta on painottunut uintiin ja kävelyyn. Oon alkanut tykätä uinnista ihan tosissaan. Ensin ostin Speedon lasitmutta ne hörppäsivät vettä koko ajan ihan sama miten ne sääti. Uikkarin kanssa tilasin kuitenkin Essenuoton lasitja ne oli aivan loistavat. En ymmärrä miksen aiemmin kokeillut niitä. Ennen tätä mun uintiharrastuksen aloittamista oon uinut vain pää veden päällä ja nyt kilometrin uinnin aikana käyn vain vetämässä happea pinnallaja sukellan taas veden alle! Maailma siellä aivan erilainen. Meditatiivinen suorastaankun ei kuulu mitään ympärillä olevia ääniä altaan reunalta.

Eilen mulle tuli pieni paketti ja Voimaruuan uusi jauhesekoitus testiin. Se sisältää erilaisia viherjauheita ja vihanneksia sekä marjoja ja hedelmiä. Ja vielä mm. reishiämaitakea ja shiitaketta! 25 eri voimaruokaa. Laitoin aamusmoothieen. Jauheen voi nauttia myös veden kanssa halutessaan! Se on makeutettu agave-nektari jauheella ja jauhe ei tehnyt smoothiesta "pahan makuista". Tosin mä tykkään kylläettei tarvitse olla niin "hyvänmakuista". Lapsi tuossa eilen totesi taas katsellessaan mun vihersmoothien vääntämistäettä pitäisi pyytää Duudsonit meille kylään ja ne vois laittaa sut syömään jotain tosi epäterveellistä ruokaa. Tosin mun terveysintoilu on kaukana siitä mitä se pahimmillaan voi olla"terveysterrorismia". Meillä kyllä tehdään ihan normaalista piparitaikinasta piparit ja talotja syödään karkkia ja leipää ja mehua. Enkä tuputa lapselle tai ystäville koskaan väkisin mun vihersmootheja. Tällainen aamupala on itselle tavallinen aamupala :)




Me lähdetään nyt luistelemaankun luntakin on tullut ja pakko laittaa meidän piparitalonkin kuva tänne vielä! Tänä vuonna on todella panostettu ja ostin sinne sisälle mini led sarjankin! En oo pariin vuoteen viettänyt joulua Suomessajoten nyt on kyllä ihana laittaa joulua. Rakentaa piparkakkutalo ja laittaa oikea joulukuusi! Ajatuksetkin on enemmän siellä jouluvalmisteluissa kuin treenaamisessamutta aion kokeilla muutamaa tosi ihanaa jouluruokareseptiä ja postaan niitä sitten tänne teillekin. Ja treenit nyt tottakai kulkee kuin ennenkinEhkä syöminen on vaan vähän epäterveellisempää kun tulee herkuteltua noiden terveellisten pöperöiden lisäksi :)

Ihanaa viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti