Sports Lady®

Sports Lady®

25.5.2017

Helatorstaita


Työviikko menikin tosi nopeasti nyt! Töiden lisäksi oon liikkunut tälläkin viikolla aika paljon ja alkuviikkoon on mahtunut kivoja juttuja. Muutama kuva tältä viikolta mun arjesta... 


Aamulenkeillä on tullut käytyä. Nyt on jotenkin aivan mahtava kesäfiilis kun luonto alkaa vihertää. 





Aamulenkit on mulle sitä omaa aikaa. On ihana kävellä luonnossa. Joskus kuunnella musaa, joskus vain luonnon ääniä. Linnut visertääkin ahkerasti aamulla aikaisin. 


Mehu kuuluu jokaiseen aamuun ja tällä viikolla oon istunut parvekkeella auringossa sitä nauttimassa. 


Tämän viikon suosikkimehu on seuraavanlainen:

1 lime
1 sitruuna
3 isoa porkkanaa
1 omena
inkivääriä


Ja toinen suosikkini on kurkkumehu, jonne laitan kurkun lisäksi aina sitruunaa ja limeä sekä inkivääriä. Fiiliksestä riippuen vielä lisäksi joko selleriä tai omenaa. Mehun jälkeen sitten varsinainen aamupala, joka näyttää aika usein tältä:



Sitten olen liikkunut aika paljon pyörällä tällä viikolla. Olen pyöräillyt työmatkoja ja tiistaina pyöräilin lämmittelyksi Herttoniemen portaisiin. Eilen pyöräilin stadikalle vesikävelemään. Tunnin vedessä oleilusta tuli hienot rusketusraidat :) Stadikalle pyöräillessä tuli vähän alkumatkasta vettä, mutta altaassa jo paistoi ihanasti aurinko. Viime kesänä kaikki ihmetteli kun olen niin päivettynyt, mutta kun liikkuu paljon ulkona ja ui melkein joka päivä niin kyllähän siinä väri tarttuu. Kesä on aina hyvä vaikkei superhelteitä olisikaan! Kuusijärvellekin ehdin yhtenä iltana uimaan. Järvivesi on jo lämmintä (17 astetta), mutta kyllä se vielä palautumiseen auttaa hyvin kun oleskelee siellä vähän pidempään. Koko kroppa olikin niin muussia aiempien päivien treeneistä. Oli ihana lillua viileässä vedessä. 

Viikin magnoliat kukassa tällä viikolla


No tällaista tämä on ollut, tälläkin viikolla. Töissä olemista ja luonnossa liikkumista tavalla tai toisella. Ja kodin laittamista. 


 Eilen oli vielä pakko lähteä Plangagenissa käymään, vähän kukkia hakemaan. Nyt on kiva aloittaa loppuviikon miniloma, kun työt on tehty ja kotikin kunnossa. 





Ihanaa Helatorstaita teille kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti