Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

12.1.2015

Maanantain ruoka- ja treenikuvia


Miten teidän maanantai on lähtenyt käyntiin? Mulla oli myöhäinen herätys, menin töihin vasta myöhemmin. Lapsi kouluun ja aamukävelylle kirpeään pakkaseen. Oli ihana kävellä kun oli valoisaa! Kuvasin myös päivän ruuat teille. Aika lailla näin tulee syötyä.. Ja mikä parasta, kaikki mun lempiruokia. Koska ruokapäiväkirja -postausta on toivottuniin ajattelin toteuttaa sen näin!

Maanantain ruokapäiväkirja


Aamiaisena lenkin jälkeen kahvia, tuorepuuroa ja vihersmoothie. Sitten töitä kotona. Ja tiskaamista. Mun tiskikone hajosi eilen, pieni takaisku.. Lauantaina se pyörikin kolmeen kertaan. Tiskiä tulee paljon kun kokkaa.. Toimistohommien jälkeen kävin Tapanilan Erällä tekemässä nopean oman kehon painolla tehtävän treenin.


Ja taas ruokaa :) Palautusjuomia en käytä vaan pyrin syömään noin tunnin sisällä treenistä. Lounaaksi pannulla kesäkurpitsaasipuliaporkkanaapaprikaaparsakaaliavalkosipulia ja tonnikalaa.


Sitten töitä, välipalaksi ennen illan kuulatuntia smoothiejossa mansikkaasuklaaprotskua (Solgar whey to go)chia -siemeniä sekä FSF'n Sport Herbs (josta oon aiemmin kirjoittanut täällä).


Kuulatunnin jälkeen seitä ja bataattiranskalaisia sekä salaattia MCT-öljyllä. Valmistelin vielä huomisen töitä. Huomenna aloittaa uusi Kuntoremontti -ryhmä ja päivä on muutenkin mukavasti täynnä. 


Iltapalaksi rahkavaahtoa ja Devious Maids. Täydellinen päivän nollaus :) Rahkavaahto on mun poikkeus maidottomuudesta joskus. Syötävää on valtavasti ja tää on niin herkkua. Toimii makeanhimoonkin. Pari valkuaista vatkataan ja joukkoon lisätään purkki rahkaa, suklaan makuisia steviatippoja ja marjoja.


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti