Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

19.3.2015

Lohta ja kapriksia kukkakaalipohjalla


Kun päivässä on viisi ateriaa ja viikossa niitä on 35 on joskus vaaranaettä kyllästyy siihen mitä syö (etenkin jos vältät gluteenia ja maitotuotteita)Etenkin kun yrittää syödä mahdollisimman terveellisestisortumatta tarpeettomiin palaveripulliin ja muuten vaan houkutuksiinItse pyrin ratkaisemaan "ongelman" niinettä etsin koko ajan uusi reseptejä ja kokeilen niitäSopeutan ne itselle sopivaksiNiin että raaka-aineet pysyvät itselle sopivinaja että ruoka on mahdollisimman puhdastaJa merkitystä on myös sillä mitä raaka-aineita käyttääAika usein ostan kasvikset Lidlistä tai PrismastaAlepastakinMutta joskus menen Musta-Pekkaan OulunkyläänSe on kallis kauppamutta erinomainenJa kyllä mäkin välillä kyllästyn aina vääntämään ruokia ja silloin yksinkertaisesti relaan ja syön lounaan ulkona

Tässä on yksi tosi kiva resepti minkä löysin omista kätköistäni ja olen joskus pari vuotta sitten tämän blogiin postannutMutta tässä vielä uudelleen! Nää "leipäset" on kivoja tarjottavia vieraillekin!

Lohta ja kapriksia kukkakaalipohjalla
4 annosta

Pohja
       kukkakaali
       3 munaa
       2 valkosipulinkynttä
       1/2 tl merisuolaa
       mustapippuria myllystä
       1 rkl FiberHuskia (voi jättää pois)

Täyte
       1 rasia Philadelphia juustoa
       1 rkl silputtua tilliä
       1 rkl sitruunan mehua
       200g savulohta
       1 rkl kapriksia
       1 pieni punasipuli viipaleina
       2 tuoretta taatelia (poista kivet)
Silppua kukkakaali tehosekoittimessa murusiksi. Lisää muut ainekset. Muotoile seoksesta 8 pientä pizzapohjaa uuninpellille. Paista 175 asteessa 30-35 minuuttia. Levitä pohjille tuorejuusto ja viipaloidut täytteet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti