Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

23.7.2015

Stormy day needs stormy colours ja torstain treenivinkki



Helou! Mä jäin nyt sitten Poriin kuitenkinPiti lähteä tänään kotiinmutta mikäs tällä ollessaPorissa ei oikeastaan tarvitse autoaLiikkuminen täällä on helpompaa ja elämä edullisempaa. Sitten kun työt alkaa joudun taas istumaan aika paljon autossa! Ja nää lenkkimaastot on ihanaa vaihtelua kotinurkilleAamulla kävin tunnin lenkillä KirjurissaSade ja ukkonen osui sopivasti siihen kun syötiin lounasta ja kahviteltiin ystävän ja vauvan kanssa kaupungillaKoko päivän olen nähnyt ystäviä ja sitten tein vähän töitä kotiofficessaJa illalla menin vielä salilleTänään vuorossa 24/7.






Ennen harjoitusta rullailin vähän ja tein muutamia Pilates -liikkeitä. Ne aktivoivat hyvin kehon syviä lihaksia ja avaavat paikkoja. Sitten vähän lämmittelyä pienten levypainojen kanssa. Treenissä käytin kahvakuulaa, jumppapalloakäsipainoja. Ja tänään tein vähän kevyemmän treenin kuin vaikka eilen. Rinta/ojentaja -painotteisenjossa keskivartalo ja koko kroppa itse asiassa oli vahvasti mukana.

Torstain treenivinkki 
Kahvakuulakävely ja punnerrus

Ota kaksi kahvakuulaa ja asetu lankkuasentoon kädet kahvoille suorin käsin. Tarkista,  että lantio ja rintaranka ovat samalla tasolla takapuoli alhaalla siisOta askel oikealla kädellä eteenpäin siirtäen kahvakuulaa. Pysäytä ja punnerra niin alas kuin pääset. Nouse ylös ja ota nyt vasemmalla kädellä askel eteen ja punnerra jälleen. Jatka näin niin monta kertaa kuin jaksat! 



Itse yhtenä liikeyhdistelmänä vuorottelin tämän päivän treenissä kahvakuulakävelyä/punnerrusta sekä tätä ylemmän kuvan jalan nostoa pallon päällä. Tässä asennossa voit tehdä joustoja suoralla jalalla ylösvälillä tuoda jalkaa sivulle ja välillä toiselle sivulle ristiin tukijalan yli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti