Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

20.7.2015

Treenin ja pallojen kimpussa Porihallilla


No vihdoin se arki taas palasiTai ei nyt ihan perusarki kun lomalla vielä ollaan osittain ja edelleen Porissa! Tarkoitan treenejä. Keskiviikon ja sunnuntain välissä oli aika hiljaista treenaamisen suhteenTänään kävin aamupäivällä Kirjurissa lenkillä ja päivän hengailin keskustassa ja tein vähän töitäkinSyksyn tunteja pitää laittaa kasaan ja niihin on nyt ilmoittautuminen käynnissäIlmoittautumisia on tullut hyvin ja puuhaa on niiden kanssa riittänytRavintovalmennuksia olen myös tehnyt etänä ja syksylle on sovittu uusia treeniaikoja nykyisten ja uusien asiakkaiden kanssa!

Ja sitten menin iltapäivällä Porihallille! Mulla on sinne kymppikortti ja se menee umpeen syyskuussaJa toki se 24/7 korttikin käy myös Porissa. 24/7 on ihan tässä vieressä mutta tää viikko taitaa mennä enemmän Porihallimeiningeissä

Tämän päivän treenit treenattiin kollegan Rapin kanssaHänen Kehonhallinta.fi -palvelustaan löytyy iso liikepankki hyviä oman kehon painolla tehtäviä treenejä! Kannattaa käydä kurkkaamassa! Sinne löytyy myös Grouponista tarjous! Tässä muutama kuva vinkiksi ja inspiraatioksi treeneihinMä olen ehdottomasti omankehon painolla tehtävän treenin kannallaSamalla kun treenaat vain jotain yksittäistä lihasryhmää voit vahvistaa koko kroppaa ja keskivartalo saa kyytiä.

Nyt ihanan Maaritin kanssa vielä Katinkuruun lenkille! Hienoa viikkoa kaikille!

xo
Hanna

punnerrus jalat ja kädet pallojen päällä
punnerrus pallon ja bosun kanssa
ylösveto pallon päällä seisten/polviseisonnassa
yhden käden ojentajapunnerrus taljassa pallon päällä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti