Sports Lady®

20.12.2015

Terkkuja reissusta

Heippa ja loistavaa huomenta! On ollut pieni blogihiljaisuus. Täällä on tosi hidas netti, joka kuulemma parhaiten toimii 6 jälkeen aamulla. Siis silloin kun suurin osa jengistä nukkuuu... Tänään mä heräsin 6 jälkeen, joten nyt tällainen sekavahko pikapäivitys.

Terkkuja siis Kanarialta. Lennettiin tänne keskiviikkona lapsen kanssa ja oltiin hotellilla perillä 4 aikaan iltapäivästä. Kanarialla olen käynyt useammassakin paikassa, mutta täällä Bahia Felizissä en koskaan. Bussimatka kesti 20 minuuttia ja hotelli on kiva. Ekana iltana ehdittiin nopeasti uimaan ja tsekkaamaan paikat ja tutustumaan ohjelmatarjontaan niin, että eka päivä pystyttiin heti aloittamaan tehokkaasti :) Illalla käytiin myös syömässä. Onneksi ei ollut mitään iltaohjelmaa, päästiin ajoissa nukkumaan.

Ensimmäisenä aamuna heräsin ennen seiskaa paikallista aikaa. Purin tavaroita.. Odottelin että jälkikasvu herää. Mutta hänellä on sen verran hyvät unenlahjat ettei mielellään aamulla nouse aikaisin. Sen verran heräsi hetkeksi että sanoin meneväni aamulenkille. Kun tulin takaisin, piti hänet herättää että ehditään aamiaiselle :D Ei ole perinyt äitinsä aamuvirkkua luonnetta.. Mä kävin sitten vajaan tunnin lenkillä, kävelyllä. Tämä kävely jäi aika lyhyeksi, sillä en viitsinyt kauaksi lähteä. Mutta siellä toinen nukkui vielä kun tulin takaisin.

Täällä on lapsille ja aikuisille tosi paljon ohjelmaa. Kun lapsi meni kymmenestä kahteentoista lasten Fun Breakiin jäin mä altaalle lukemaan ja kävin allasjumpassa.

Allasjumppa 30 min
Keskisyke 126
Huippusyke 145
217 kcal
Keskitehoinen ja perusharjoitus
Rasvanpoltto 34 %

Perjantaina taas menin sillä välin lenkille, tein pidemmän kävelyn ja tutustuin rantoihin. Hauskaa tää on näitä sykkeitä mitata. Todellisuudessa varmaan plussan puolelle menee tällä reissulla.

perjantaina tein pidemmän lenkin, päivällä

lauantain auringonnousun ihastelua aamulenkillä
aamun kauneutta rantsureitillä

Ohjelmaa tosiaan riittää kaikille. Joka aamu on ohjattu Les Mills Bodybalance tunti. Sen jälkeen tarjolla on tabata treeniä jonka jälkeen lukkarissa on CXWORK keskivartalotreeni. Sitten rantalentistä, rantapelejä, allasjumppa ja toinen vielä viereisellä altaalla. Ja iltapäivisin vielä aikuisille ja lapsille vesipalloa, fudista, jumppaa.. Ei täällä aika tule pitkäksi.. No luulen, että jumpat jää tällä reissulla väliin. Mutta fiiliksen mukaan sporttaillaan, sillä ennen kaikkea oon tullut tänne lepäämään ja viettämään aikaa yhdessä lapsen kanssa. Enemmän aktiviteetit on painottuneet allasjumppaan, uimiseen, splash-pallojen heittelyyn, kävelyyn. Ja biljardia on pelattu tosi paljon. Syksyn flunssan aikaan sain kylkivälilihakset yskimällä niin kipeiksi, että ne vieläkin sattuvat, jo kahdeksatta viikkoa.. Niiden puitteissa pitää treenata siis. Ja lasten kohokohta on myös iltapäivisin harjoiteltava tanssiesitys, joka sittten esitetään iltaisin. Eilen tanssia ei ollut, joten meillä oli ihan vapaata :D Tänään päivä taas aikataulutettu niiden mukaan.

heiteltiin leipiä rannalla ennen perjantain illallista
Perjantaina mä kävin kävelyllä, eilen myös. Allasjumppa taas perjantaina jäi väliin, mutta eilen olin siellä taas hyppimässä. Kävelyä ja pulikointia tulee kyllä muutenkin sen verran paljon. Lämmintä on 25 ja upeat kelit täällä. Paremmat kuin Puerto Ricossa jonka pitäisi olla Kanarialla takuuvarma paikka. Toisin kuitenkin nyt meni. Sitä harkitsin myös. Meidänhän piti alunperin mennä Egyptiin snorkaamaan, mutta kun venäläiskone pudotettiin, vaihdoin kohdetta. Päivisin on tosi kuuma, aamuisin saa laittaa pitkähihaisen kun menee lenkille. Samoin illalla pitää laittaa pitkähihainen kun menee syömään. Mutta aivan mahtavat kelit kyllä.

Loppuloman ohjelmassa olisi ainakin vesipuistossa käynti ja shoppailureissukin pitää kuulemma tehdä. Samassa vesipuistossa käytiinkin muutama vuosi sitten ja se on kyllä hauskaa ja rankkaa puuhaa. Kun koko päivän kävelet ylämäkiä jokin lautta tai rengas kädessä ylös mäen huipulle.

Lisää päivityksiä tulossa riippen miten herään, pääsenkö 6 jälkeen jo ylös muinakin päivinä ;) Toisaalta on hyvä ettei netti toimi. Tulee keskityttyä olennaiseen. Viimeistään päivityksiä tulossa sitten Suomessa taas jouluaaton aikaan. Instaa olen kyllä päivittänyt joka päivä. Sieltä näkee reissukuulumisia. Ihanaa sunnuntaita kaikille!