Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

27.7.2016

Pakaroita ja keskivartalon hallintaa - viikon liikevinkki


Muutama liikevinkki teille alkuviikon treeneistä. Suosittelen ehdottomasti pallon päällä treenaamista. Siinä on korsetin pysyttävä kasassa joka sekunti, muuten pallo keikahtaa. Mun lemppari pakaraliikkeitä on tehdä jalan nostoja ja sivulle vientejä pallon päällä. 




Vie oikeaa jalkaa vuoroin oikealle ja vasemmalle. Tee niin monta toistoa kuin pystyt ja vaihda sitten jalkaa. 


Voit pitää jalkaa myös staattisesti lantion korkeudella ja tästä asennosta nostaa ja laskea jalkaa ylös ja alas. Tehdä pienempää pumppausta ylhäällä, koukistaa polvea ja pumpata jalkaa ylöspäin.. Vaikkapa jotain tähän tyyliin. 



Maanantaina postasin Sports Ladyn faceen myös tehokkaan liikeparin pakaratreeniin, videon muodossa. Niin ikäään @sportsladyh Instagramista löytyy vinkkejä pakaratreeniin. 


Stadikan salilla on muuten hyvä käydä treenaamassa ja sen jälkeen mennä tekemään loppuveryttelyt altaaseen. Sitä harrastan kesäisin paljon ja mukana tottakai eväät, jotka voi sitten treenin päälle nauttia hyvän kirjan (tai hyvän seuran) kanssa auringossa. 

2 kommenttia:

  1. Moro! Mä en ole hommannut palloa vielä ollenkaan, olisikohan nyt aika... Pienempi pilatespallo kyllä on. Nuo ei taida aloittelijalta onnistua, mutta jos kokeilisi selällään vatsalihaksia.
    Blogisi on kivaa ja innostavaa luettavaa, tykkää tosi paljon!
    MiraX

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mira <3 Nää on aika edistyneen liikkeitä. Core on oltava tiukkana koko ajan, mutta kannattaa vähitellen alkaa treenaamaan. Siinä sitä pallon päällä oppii, kun on pakko pitää keskivartalo tiukkana tai tippuu alas. Tsemppiä treeneihin!

      Poista