Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

9.6.2011

Torstain ruokapäiväkirjaa ja muitakin mietteitä



Aamulla kävin juoksemassa 45min lenkin ennen töihin lähtöä. Vedin tänään vähän reippaampaan tahtiin. Ihanaa kun on kesä! Iltapäivällä ohjasin yhdelle treenattavistani vielä kahvakuulaa ulkona puistossa. Kesällä on vaan niin parasta kun voi urheilla ulkona! Tai on miellyttävää urheilla ulkona :)

No mitä tänään on tullut syötyä?


Torstai 9.6

7.00 aamupalaksi kotona kaurapuuroa (1dl kaurahiutaleita), mehukeittoa (vajaa pari desiä), raejuustoa puoli purkillista ja cappuccinoa pari kuppia
vettä reilusti

10.00 välipalaksi toimistolla bansku (ennakoin sen laukkuun kotoa lähtiessäni)

12.30 lounas duunin ruokalassa
broilerin rintapala, salaattia, kurkkua, papuja, porkkanaa, iso lasi piimää, 2 palaa ruisleipää (täällä on ihanan tuoretta ja pehmeää leipää, nam!) ja reilusti beceliä sekä jälkkäriksi vielä marjasmoothie 2dl




16.00 välipalaksi protskupatukka ProFX, mansikoita, mysliä ja maitoa


18.30 rasvaton maitorahka 250g, marjakeittoa ja vehnäleseitä


...ja vielä jotain iltapalaa varmasti lisää ennen nukkumaanmenoa. Huomenna onkin aikainen herätys taas. Menen kahvakuulamies Tuomolle apuopeksi kahvakuulaohjaaja -koulutukseen! Tulee mahtava päivä!


Be Well,
Sports Lady

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti